חיפוש באינדקס עסקים

רגע..רגע..רגע לפני ההגרלה הגדולה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 יולי 2007

רגע..רגע..רגע לפני ההגרלה הגדולה

 …בכדורים המיובאים לארץ תחת מעטה חשאיות ואבטחה מתוגברת.

 

קצת לפני ש 49 כדורים יתגלגלו וחמישה מהם, שיעלו בגורל, יהפכו מישהו למיליונר, במפעל הפיס נערכים לרגע הגדול  ושוקלים את הכדורים.
לא הרבה יודעים אבל לרכישת הכדורים ושקילתם מתייחסים בכבוד ראש שלאנשים מבחוץ נראה מעט משונה.הכדורים, כדורי פינג-פונג פשוטים לכאורה מפלסטיק , נרכשים במפעל מיוחד באירופה בסכום מרשים של 80,000 ₪ ומובאים לארץ תחת מעטה חשאיות ואבטחה מתוגברת. כאן נשקלים הכדורים במאזניים מיוחדים,המדייקים באלפית הגרם , על שולחן שיש מיוחד שיוצר באיטליה ובטמפרטורת חדר מיוחדת,  על מנת לוודא שמשקלם של כל הכדורים זהה  וכי לכל כדור יש סיכוי שווה לעלות בגורל.המשקל הרצוי לכדור 2.5 גרם. כדור שלא עומד בסטנדרט נפסל ומאוחר יותר – מושמד בשריפה.
מכוון שגם גרגר אבק,חלקיק  שומן או לכלוך יכולים  לשנות ולהשפיע על משקל הכדורים רק אדם אחד רשאי לגעת בכדורים בזמן השקילה גם זאת רק לאחר ששטף את הידיים ולבש כפפה מיוחדת. לאחר השקילה מאופסנים הכדורים בכספת עד ליום ההגרלה. רק לשלושה אנשים יש גישה לכספת זו . אחד מהם אוחז במפתח לכספת ואינו יודע את הקוד. השני יודע את הקוד ואין לו גישה למפתח  והשלישי מפקח על שנהם.  עובד חזן, מנהל אגף זכיות והגרלות,הוא האיש שפוגש את הזוכים ומעניק להם את הצ’ק שמשנה את חייהם, הוא גם האיש שאחראי על שקילת הכדורים.  חזן התחיל את הקריירה שלו במפעל הפיס כנער שליחויות , חותם 44 שנות עבודה וחלום לזכייה פרטית. וכן, גם אחרי כל כך הרבה זמן,  הוא עדיין מאמין במזל וטוען כי "לכל זכייה יש כתובת…" ההגרלה הגדולה תתקיים ב- 02/07/07 בשעה 23:45 ותשודר בשידור חי בערוץ 2 ו – 1



עמוד זה נצפה: 466 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור