חיפוש באינדקס עסקים

גולף – קולקציית נשים אביב קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 פברואר 2010

רשת האופנה גולף מציגה קולקציית נשים אביב-קיץ 2010 בהשראת נשים עוצמתיות מתקופת התנ"ך. כל קולקציה על שם אשה עוצמתית אחרת, המביאה עמה סגנון אישי, שפה צבעונית וגזרות מגוונות, היוצרות מראה עדכני עם חיבור עז לחומר, פיתוחי בדים וסריגים במרקמים חדשים ומגע ממכר.

המפתה – דלילה גולף - קולקציית נשים אביב קיץ 2010. צילום: אייל נבו.
קולקציה מפתה, נשית, נוסטלגית, בצבעי nude, פודרה וסומק. הדגמים כביכול תמימים ומתקתקים אך משלבים א-סימטריה הפכפכה, דגמים במראה נקי אך בעלי גזרה מורכבת הדורשת שלוב של דגום חופשי ומשחק בדים ורבדים. בקולקציה זו, בדי משי עדינים שכובסו במכבסות אגרסיביות ושינו את צורתם התמימה והמוכרת, הכתמה של בדי משי יוקרתיים בהצללות טאי דאי עדינות המעניקות לבד מראה תלת מימדי, מעודן ומפוסל, בדי קרפ בעלי טקסטורת קימוט עדינה, שלובי תחרות שרוולי שיפון תפוחים וסריגי מודל בעלי מגע קריר המותאם לקיץ הישראלי. המוטיבים המאפיינים את הקבוצה: תחרות, פרנזים.
הדגמים המובילים: שמלת משי מוצללת בגזרת מקסי, סריג חוטי מודל בשילוב שרוולי שיפון רומנטיים, חולצת ג’וו בבד קרפ וחולצת משי לבנה רקומה בדיגום מורכב.

המחויטת – איזבל
קולקציה מחויטת, חושנית ודומיננטית. האישה המחויטת לקיץ זה שולטת, משפיעה, מכניעה ועצמתית. מראות של שחור על שחור, בשילוב גווני אבן קרירים ולבן מלוכלך-אפרפר. הצללית נאמנה למראה שנות ה-80, power shoulders, כריות מוחצנות, הדגשת כתפיים בחולצות טי ע"י ניטים מתכתיים, או שיבוץ אבנים במראה יהלומים. החליפות הצמודות בשילוב מכנסי סקיני צמודים נלבשים כאשר מלמטה מבצבצים סריגי oversize מונוכרומאטיים וטי שירטים גדולים במראה מנוגד ומרושל לחליפה במעטה החיצוני. האבזור מינימאלי ומפנה מקום לצללית החדשה, שפה עיצובית אחרת, מינימאלית אך יחד עם זאת בעלת נוכחות. אין כפתורים או רוכסנים בולטים והווסטים או הבליזרים נשארים פתוחים וזורמים עם קו הגוף או נסגרים בקרס מינימאלי.

הבוהמיינית – מלכת שבאגולף - קולקציית נשים אביב קיץ 2010. צילום: אייל נבו.
קולקציית הג’ינס עם ניואנסים פולקלוריסטים. גזרת הג’ינס משוחררות במראה גדול ומרושל, boy friend ממשיך להוביל במפשעה מונמכת וכביסות אגרסיביות, מולבנות ומוכתמות בכביסת טאי דאי או כתמי שפריץ של צבע. הג’ינסים משולבים עם סריגים אתניים בצבעוניות חמה של חרדל, סלדין ופוקסיה, גזרת וסט סרוג וסריגי רשת ענקיים. החידוש המרענן שהקולקציה מציעה הינו הרחבת מגוון פריטי לבוש בגינס light weight חזרה של שמלות בראשן שמלת מיני סטרפלס בכביסת bleach white.

הרוחנית – חוה
קולקציה בהשראה בתולית, ראשונית עם חיבור חזק לאדמה. בקולקציה גרפיקות מעולם הבוטני כאשר הטרנד הבולט הנו דפוסי זרי פרחים בטכניקת discharge . צבעי האפור, אשר שלטו במלתחה בעונות האחרונות מתחלפים לגווניי כחול-פלדה מעושן בשילוב עם צהוב בננה מרענן וסגול חזק. בקולקציה סריגי רבידה דקיקים במשקלים קלילים של כ-100-150 גרם. שמלות סטרפלס בדיגום ודפוסים בוטאניים, חולצות טי שירט במראה פשוט אך בכותנה מוברשת המעניקה להם מגע ממכר וגוונים דהויים במראה used.

האופטימית – אסתר
קולקציה קלילה צבעונית והומוריסטית. Color blocking שילוב של שני צבעים או יותר בפריט אחד בשטחים גדולים. חצאיות מיני נפוחות, סריגי מחשוף גדולים ושלובי צבעי שרבט משעשעים. אוברולים קצרים בדיגום בלתי פורמאלי מובילים את הקבוצה.

הטבעית – הגר
קולקציה מבדים טבעיים ובראשם בד פשתן. המראה פראי, ראשוני וטבעי. גווני אבן, חול וכחולים בגזרות חצי-מחויטות, משוחררות במראה over size. הקולקציה נקייה והבדים בעיקר מאופיינים בדוגמאות קלאסיות של פסים, בורדורות ולעיתים רקמות עדינות בטון טו טון. ארכי שרוול הז’קטים מתקצרים לאורך מרפק והרכיסה כפולה. במכנסיים הקפלונים ("פנסים") ממשיכים והאורכים בעיקר קרסול cropped.

גולף - קולקציית נשים אביב קיץ 2010. צילום: אייל נבו.
גולף – קולקציית נשים אביב קיץ 2010. צילום: אייל נבו.



עמוד זה נצפה: 539 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור