חיפוש באינדקס עסקים

רשת האופנה Golbary מציגה קולקציית אביב קיץ

פורסם מאת: בתאריך: 19 פברואר 2013

שמלת ברך מחטבת, חליפה מחויטת בצבעוניות רגועה, שמלת ערב מדהימה לאירועי הקיץ הרבים וחולצה שהיא תכשיט בפני עצמה. כל אלו הם רק חלק מהפריטים שמציעה רשת גולברי לעונת אביב קיץ 2013 ויהפכו עד מהרה לפריטי חובה בארון של כל אישה.

רשת האופנה Golbary מציגה קולקציית אביב קיץ

הפריט הנצחי-השמלה
עד הברך או ארוכה, צמודה ומחטבת או נשפכת ואלגנטית, חלקה או עם טוויסט מעניין- השמלות של גולברי מאפשרות לכל אישה להרגיש טוב עם עצמה. קו השמלות, בדומה לכל הפריטים של גולברי מוקפד ומדוייק בזכות תשומת הלב לבדים, לפטנטים, לצבעים ולגזרות: בדי הלייקרה משולבים בלורקס ופוליאמיד, מסוגלים להימתח ויחד עם זאת להישאר יציבים ולשמור על גזרה נהדרת, התפירה הייחודית שלנו מחמיאה לגוף בזכות המחטב הפנימי הסודי המצוי בכל שמלה ומצליח בו זמנית לאסוף, לטשטש ולשוות גזרה מחמיאה,הצבעוניות העשירה שמביאה אל המדפים שמלות במבחר רחב של גוונים החל מהלבן והניוד השקטים, דרך הכחול, האזמרגד והירקרק המתכתבים עם  גווני הים הגועשים ועד לשחור הקלאסי. לכל אלו מצטרפות הגזרות החכמות המצליחות לטשטש את הבטן באמצעות חיתוכים, קשירות וכיווצים, לשוות צורה מחמיאה לחזה בעזרת מפתחים בעומקים שונים ולהעניק מראה כללי נהדר מכף רגל ועד ראש.
 

רשת האופנה Golbary מציגה קולקציית אביב קיץ

השחקנית החדשה-החליפה
לתודעה הנשית היא חדרה כבר לפני כחמישים שנה, מאז עברה לא מעט וריאציות וגלגולים והעונה היא מככבת בכל קולקציה שמכבדת את עצמה-החליפה הנשית המחמיאה. על המדפים שלנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של מכנסיים וחצאיות ברך בגזרה ישרה ובצבעוניות מרשימה שאליהם ציוותנו ג’קטים מבדי כותנה קלילים המתאימים למזג האוויר הישראלי. להשלמת ההופעה וליצירת "צוות לעניין" עיצבנו חולצות רפויות מחמיאות: חלקן בצבעוניות זהה של לבן שמנת וניוד ליצירת "קולור בלוק" מושלם ואחרות בצבעוניות שובבה ומאירה כמו פוקסיה, תכלת וירוק ליצירת קונטרסט מעניין.

 

רשת האופנה Golbary מציגה קולקציית אביב קיץ

האקססורי ההכרחי- בגד מתוכשט
תליונים שתפורים על מחשוף שמלת הערב הנשפכת, פאייטים שרקומים על חזית החולצה , ג’קט המעוטר בסוגרים הנראים כמו שרשרת מיוחדת, חגורות מתכתיות המשולבות בשמלות היום יומיות ונגיעות של ניטים או חלקי בד מתוכשטים על הג’קטים והחולצות– כולם יוצרים מראה עשיר, ייחודי, מפתיע ורב מימדי. הצבעוניות השולטת היא של זהב המשדר יוקרה מאופקת, מתאים לגווני העור של האישה הישראלית ומתכתב עם הטרנדים הבין לאומיים של קיץ 2013. 

 

רשת האופנה Golbary מציגה קולקציית אביב קיץ

ההדפס המנצח-פרחים
כמו בטבע, גם בקולקציית אביב הקיץ שלנו מתחילה הפריחה במלוא הדרה: חולצות שיפון שעליהם מודפסים פרחים בצבעוניות עזה ובגדלים שונים, שמלות יום יומיות במגוון גזרות שעליהן הדפסי עלים נעים ברוח או פרחים בצבעוניות רגועה ושמלות ברך מבדים מבריקים והדפסים של ורדים שכל אישה תשמח לקבל. 

 

רשת האופנה Golbary מציגה קולקציית אביב קיץ

הבדים הייחודיים-רשת ושיפון
משחקים בין אור לצל ובין שקיפות לאטימות מאפיינים את הבדים הנועזים של הקיץ. ומה בקולקציה שלנו? בדי רשת המתכתבים עם הטרנד הספורטיבי , אותם אפשר למצוא בחולצות אובר סייז מחמיאות ואפילו בשמלות דו שכבתיות ובדי שיפון עדינים המשולבים בהדפסים גאומטריים ופרחוניים, אותם אפשר למצוא בעיקר במבחר החולצות העשיר שלנו. להשלמת ההופעה יכולות הנועזות לצוות גוזיות חלקות ולמראה מעודן ורב מימדי ניתן להוסיף גופיות ספגטי מחטבות.
 

רשת האופנה Golbary מציגה קולקציית אביב קיץ

 

בנוסף מציעה חברת GOLBARY אביזרים להשלמת ההופעה המתכתבים עם הקטגוריות השונות: תיקי קלאץ’ מתוכשטים, תיקים מסוגננים לשעות היום במגוון צבעים ודוגמאות, צעיפים אופנתיים חגורות מעניינות ,מחטבים וגרביונים .

 

רשת האופנה Golbary מציגה קולקציית אביב קיץ



עמוד זה נצפה: 481 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור