חיפוש באינדקס עסקים

נאוטיקה גברים – חורף 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 נובמבר 2008

חברת נאוטיקה מקבלת את פני החורף בקולקציה ספורטיבית מגוונת, המאפשרת מעבר נוח מימי הקיץ החמים אלנאוטיקה גברים - חורף 2009 עונת החורף הקרה. עיצובי קז’ואל בסיסיים ומרעננים הם הקו המנחה את קולקציית חורף 2009.


הקולקציה מתאפיינת במראה נינוח, קלאסי ומקפידה על סגנון עדכני ושיקי תוך התאמה באופן מושלם לכל אירוע, מקום ושעה משעות היום בכל מזג אויר.
קולקציית חורף 2009 של נאוטיקה כוללת: חולצות טריקו עם הדפסים, חולצת מכופתרות חלקות, חולצת מכופתרות עם פסים, מכנסי ג’ינס, מכנסי כותנה, סריגים מבדים איכותיים, סוודרים לימי החורף הקרים, בלייזרים, מעילים, חולצות פולו עם הדפס פסים, כובעים, ארנקים, חגורות ופריטי הלבשה תחתונה בגזרות אופנתיות ומבדים איכותיים.
העונה מציעה נאוטיקה מגוון עצום של סריגים בדרגות עובי שונות המשקפים את גישתה האופנתית -ייחודית זו: החל מסריגים דקים ואיכותיים המתאימים למשרד המחומם וכלה בסריגים עבים שיתאימו אפילו לחופשת הסקי.


קולקציית הסריגים כוללת מגוון הדפסים: הדפס מעוינים, הדפס פסים קלאסי בצבעים מרעננים של כחול navy , ירוק, כתום ואדום עז על רקע צבעי הכחול-לבן.
גם השנה נאוטיקה בולטת במגוון המעילים המרשים והאופנתי, שנתפרו בטכנולוגיות מהמובילות בעולם ובכך מתאימים ללבישה יומיומית וגם כפריט חובה כשיוצאים לחופשה באירופה הקרה או כציוד מקצועי החיוני למשיטי יאכטות.


העונה תושק לראשונה בקטגוריית החולצות המחויטות, גזרת  ה-slim fit אשר משדרת מראה מחטב ואלגנטי יותר. נאוטיקה משלבת בקולקציה מבחר פריטים  יוקרתיים הכוללים שימוש בבדי משי וקשמיר למראה מתוחכם יותר,נאוטיקה גברים - חורף 2009 מבחר מכנסי כותנה המתאימים למזג האוויר הישראלי החורפי וכן פריטי אקססוריז גבריים כגון: ארנקים וחגורות אופנתיים מעור איכותי.


פילוסופיית העיצוב של "נאוטיקה" בהשראת הקלאסיקה מודרנית מציעה איכות, לצד רוח של סגנון חיים פעיל, הרפתקני ותוסס ובאה לידי ביטוי במוטיבים מעולם הספורט כאשר הים הנו ההשראה העיקרית.
בקולקציה מוטיבים רבים מעולם השייט והספורט הימי דוגמת: מפרשיות, עוגן, מדי המלח הקלאסיים.
המותג פונה בעיקר לקהל יעד בגילאי 25 ומעלה – אנשי עסקים, מנכ"לים צעירים, עורכי דין, אנשי ספורט ואנשים מעולם התקשורת וזאת בעיקר כי הקולקציות של המותג הן קלאסיות, בעלות קו עיצוב צעיר ואיכות בלתי מתפשרת של בדים.


החיבור של נאוטיקה לים יוצא מגבולות העיצוב וההשראה של הקולקציות, המותג מזוהה עם ערכי שמירה על איכות הסביבה הימית ותומך בפעילות של ארגון "OCEANA", ארגון המשמר את הצומח והחי באוקיינוסים.
רשת האופנה "נאוטיקה" הוקמה בשנת  1983 ומשווקת ישראל ע"י SBN הנמצאת בבעלות משותפת של בריל וקבוצת סקאל המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים.

 

נאוטיקה גברים - חורף 2009
נאוטיקה גברים – חורף 2009



עמוד זה נצפה: 466 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור