חיפוש באינדקס עסקים

הקולקציה החדשה שמציגה רשת KEDS

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 ספטמבר 2007

הקולקציה החדשה שמציגה רשת KEDS – רשת KEDS משיקה  לסתיו-חורף 2008- 2007 קולקציה שונה ומגוונת מקודמותיה ולראשונה מציגה מעבר וחידוש בסגנון מלבוש ספורטיבי , לקולקציה מלאה ואופנתית המורכבת מג’ינסים ,סריגים, חולצות אופנתיות ועוד. הקולקציה החדשה שמציגה רשת KEDS  הינה חורפית, אופנתית, חמימה וטרנדית. המגמות הבולטות עוצבו בהשראת: עולם הבארוק והסרט מארי אנטואנט, ESTABLISHMENT, המראה "הצבעוני והצעיר "-PLAY TIME ומראה הבייסיק.  KEDS נכנסת השנה עם אופי חדש של המותג אשר מתאים לנערות, אך יחד עם זאת  יכול להתאים גם  לנשים המבינות באופנה, מעודכנות בטרנדים וצעירות ברוחן .כחלק מהשימור על רמתו הגבוהה של המותג, קיים דגש רב על איכויות הבדים והמגע, כחלק ממגמה שקיימת בעולם האופנה. סקאלת הצבעים העונה  מאוד רחבה. מצבעים כהים כמו פחם, חום, ניביי, ואפור על כל גווניו עד צבעים מאוד בהירים כמן תכלת ובננה. אך יחד עם זאת קיים דגש על הצבעים  האופנתיים לסתו חורף 2007/8 כמו סגול ,אדום ומנטה.
קולקציית חורף
בייסיק
קבוצה זו מתאפיינת במראה קליל , נוח ופשוט אך יחד עם זאת אופנתי וחתיכי. הקבוצה מורכבת מ- 4 חליפות פוטר בסיסיות במראה שלהם בעלות בד שעבר שטיפה של סיליקון אשר מבדל אותן משאר החליפות בשוק ומעניק מגע קטיפתי ורך.
 קולקציית חורף 2008

 

PLAY TIME
מראה הילדה הנערית, בא לידי ביטוי במראה עליז, צעיר, קליל ורענן. הגזרות פשוטות ונקיות אך מאד עדכניות. הפריטים בקבוצה זו הינם פוטרים עם דפוסי אול אובר, חולצות פסים עם צבעוניות קונטרסטית וטישירטים מסוגננים. קבוצה זו מתאפיינת בכל הצבעים החזקים והשמחים שיש.

קולקציית חורף 2008

URBAN BAROQUE
מראה השואב את השראתו מעולם הבארוק והסרט מארי אנטוואנט, המראה מתאפיין בעליוניות בגזרות צמודות ,פוטרים ואריגים עם שרוולי נסיכה מכווצים בגומי, חליפות מגבת  ,טוניקות מפוספסות בשילובי חוטי לורקס כסופים, דפוסים עם נגיעות של כסף ופייטים , אך יחד עם זאת המראה שומר על קו צעיר. הצבעים השולטים בקבוצה זו הינם הצבעים כהים כגון: פחם, אפור על כל גווניו, ניביי עם נגיעות של וורוד מעושן.


עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור