חיפוש באינדקס עסקים

מתי חייבים לנז’ריי משובח

פורסם מאת: בתאריך: 10 נובמבר 2013

חמישה מצבים בהם את פשוט חייבת לנז’ריי משובח באדיבות יערה נבון מנכ"ל רשת you המשיקה בארץ את קולקציית ההלבשה התחתונה היוקרתית של ויקטוריה סילבסטד

1. דייט לוהט– דייט לוהט הוא ההזדמנות המשמחת ביותר ללינז’רי משובח. רק המחשבה שמתחת לבגדים את לובשת פריטים מחמיאים תעשה את העבודה, גם אם את מתכננת להישאר לבושה…
מתי חייבים לנז’ריי משובח
 

2. בעבודה במשרד– לחצים בעבודה ? קולגות מעצבנים? נסי את הפטנט שגילו נשים רבות לפנייך. אם את יודעת שמחכה לך שבוע עבודה עמוס ומאתגר במיוחד, הקפידי ללבוש מתחת לחליפה הלבשה תחתונה מעצימה. זהו פתרון מצוין ומעצים שישנה את מצב הרוח שלך פלאים, בסוד קטן השייך לך בלבד.
מתי חייבים לנז’ריי משובח
 

3. ליום המיוחד – ירח הדבש, יום נישואין, חג האהבה או כל אירוע רומנטי עם בן הזוג שלך נוטים להתעצם בתוספת לנז’ריי משובח. אם את רוצה לעצור את הזמן, לבשי לינז’ריי משובח גם ביום ההולדת שלך. זהו צעד קטן שמובטח שיזכיר לך את העל זמניות שלך.

4. כשאת במצב רוח להירגע ולעשות משהו טוב לעצמך
– לנז’ריי משובח הוא קודם כל בשבילך ולהנאתך הפרטית. אם את רוצה להירגע או לפנק את עצמך, פריט לנז’ריי ייחודי שצמוד ברכות לגוף  הוא עונג אישי גדול.
מתי חייבים לנז’ריי משובח
 

5. בטקס האוסקר על השטיח האדום– אם את מבנות המזל שרשומה להן בכוכבים הופעה על השטיח האדום- אין ספק שרצוי לאמץ את הסוד של כוכבות הוליווד הגדולות: מתחת לשמלות המעצבים היוקרתיות- מסתתרים פריטי לנז’ריי מובחרים. כמו שאמרו המעצבים דולצ’ה וגבנה: " הוט קוטור דורש לפני הכול התאמת חזיית תחרה וסאטן".
 מתי חייבים לנז’ריי משובח



עמוד זה נצפה: 407 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור