חיפוש באינדקס עסקים

הרבה מעבר לבסיסי: קולקציית "WOW" חדשה ל’תמנון’

פורסם מאת: בתאריך: 16 נובמבר 2015

 חשבתם שכבר אי אפשר לחדש בבגדי הבייסיק? רשת ’תמנון’ מפתיעה עם קולקציית בייסיק חורפית וחדשה, אשר רחוקה מלהיות בסיסית, ושמה דגש על גזרות, בדים ואלמנטים מיוחדים.

לא סתם החליטו ב’תמנון’ להשיק אותה תחת השם ’Wow Collection’.
 
המראה הספורטיבי והנינוח שעד לאחרונה שימש בעיקר את באי חדרי הכושר, החל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות כאשר חלחל לאופנת הרחוב, והפך לפופולרי במלתחה של התיכוניסטים. אך הוא לא עצר שם ונדמה כי בחורף הקרוב הוא יגיע לשיאו, לאחר שעשה את דרכו גם למסלולי תצוגות אופנה בעולם ולחדרי הארונות של בלוגריות ומובילות אופנה. 
 
רשת ’תמנון’, המזוהה זה שנים רבות עם קולקציית הבייסיק שלה, הלכה קדימה עם הטרנדים ובנתה החורף קולקציה שאמנם נקראת ’בייסיק’, אך רחוקה מלהיות בסיסית. הקולקציה, המורכבת מעשרות פריטים המשלבים גימורים מיוחדים, סוגי בדים שונים, ואיבזורים, מאפשרת לכל אחד להרכיב עם מינימום פריטים מגוון לוקים אופנתיים ועדכניים, שניתן ללבוש גם למשרד או לסיבוב בחוץ. וכדי להדגיש את החידושים בקולקציה ואת הייחוד שלה, החליטו ברשת ’תמנון’ לתת לקולקציה גם שם חדש: ’Wow Collection’
 
קולקציית הוואו של תמנון
 
חשבתם שכבר אין מה לחדש? תחשבו שוב! את מקומם של מכנסי הפוטר הקלאסיים תפסו מכנסיים בגזרת בויפרינד מבדים נעימים ורכים. לסווטשירט עם הריצ’רצ’ נוספו קרדיגנים במגוון אורכים והדפסים. צבעי הפסטל העדינים פינו את מקומם לטובת צבעים חזקים עם נוכחות, ומעבר לבדים החלקים ניתן למצוא מקולקציה החדשה גם פריטים בטקסטורות מעניינות. 
 
וההבדל ניכר גם בפרטים הקטנים: גימורים איכותיים, שילובים של בד קרושה, שרוכים בצבעים, רוכסנים מיוחדים, שילובי כפתורים בבדים ארוגים, מנז’טים בקרסוליים, קיפולים שחושפים צבעים נוספים, ועוד המון פרטים עדינים וקטנים שעושים את ההבדל בין בגד שלובשים בבית מתחת לסמיכה, לפריט אופנה שמושך את העין ומתאים כמעט לכל לוק. 
 
אם עד עכשיו הורגלנו ללבוש את פריטי הבייסיק כפריטים משלמים, העונה נמצא פריטים אופנתיים העומדים בזכות עצמם ויכולים ליצור טוטאל לוק עדכני וייחודי. את פריטי הבייסיק ניתן לשלב יחד וליצור מראה מבוסס שכבות סופר מגניב. שילוב של סניקרס לבנות או נעלי עקב יוכלו להשלים את ההופעה כך שתוכל להתאים ליום במשרד, להליכה בפארק ואפילו ליציאה בערב עם חברים.
 
ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים של רשת ’תמנון’: 
 
"קולקציות הבייסיק של ’תמנון’ נחשבות לפופולריות מאוד בכל הגילאים, ובכל שנה אנו מחדשים ומשפרים את הפריטים. גם השנה צוות העיצוב שלנו נתן תשומת לב גדולה לפריטי הבייסיק, והכניס שינויים ושדרוגים לקולקציה, המהווה את הבסיס האופנתי לכל מלתחה. כך לקוחותינו יוכלו להמשיך ולמצוא אצלנו את מה שהם הכי אוהבים: פריטים עדכניים, איכותיים ונוחים, במחירים מעולים".
 
קולקציית הוואו של תמנון


עמוד זה נצפה: 394 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור