חיפוש באינדקס עסקים

צילום אופנתי – אולימפוס

פורסם מאת: בתאריך: 7 פברואר 2012

צילום אופנתי - אולימפוסאחרי ששילבנו פסים עם משבצות, נחש עם מנומר ונצנצים עם פייטים, השנה האופנה משתלבת בתחום הטכנולוגיה ומספקת לנו פריטים וגאדג’טים המעוצבים בהתאם לטרנדים הבולטים ביותר.

אחד המותגים המובילים שהציג בחודש האחרון את המצלמה הקומפקטית VH-210 בהתאם למגמה הוא אולימפוס.

כפי שמנבא לנו תחום האופנה, עונת אביב-קיץ 2012 תאופיין גם היא בטרנד הקולור בלוק ששטף את רחובות ארצנו בקיץ שעבר בבגדים ואקססוריז צבעוניים למדי, אך השנה – מעלים הילוך.

אם בשנה שעברה הרשנו לעצמנו ללבוש טייץ ורודים, גופיה צהובה, לק ירוק על הציפורניים וחגורה כחולה, הרי שבעונה הקרובה המצלמה החדשה מבית OLYMPUS תשלים את האובר-אול של כל פאשניסט עם הדגם שעוצב בשלל צבעים ומתאים לכל מראה. אדום-תפוח, סגול-ענב, כתום-משמש, לבן-ליצ’י, ירוק-קיווי ושחור-אוכמנייה, אלו רק חלק מקשת הצבעים המהדרת את המצלמה החדשה.

ולא רק בגזרת הצבעים, גם האפקטים החדשים במצלמה יספקו תוצרים אופנתיים למדי, כך למשל צילום התלת-מימד הטרנדי יעניק נפח וזוויות רבות בכל תמונה, הפונקציה המתקדמת לכוונון צללים תתקן צללים ותשלים תאורה בכל פריים, כך שהתמונות יצאו חדות ונפלאות גם מבלי להיות מצולמות בסטודיו מקצועי או לעבור ליטושים בתוכנת העריכה.

בנוסף, בשימוש בפונקציה להחלקת פני המצולם, כל מצולמת בקלות תיראה כמו דוגמנית על-ידי בחירה מתוך 18 אפקטים שונים לאיפור, כגון מייקאפ, אייליינר, שפתון, הבהרת עיניים, הרמת לחיים, ועוד.



עמוד זה נצפה: 508 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור