חיפוש באינדקס עסקים

מראות שיער יוניסקס חורף 2013 – קולי

פורסם מאת: בתאריך: 24 דצמבר 2012

תספורות היוניסקס הקצרות של שנות ה-80 בשילוב עם טרנד גיבורות העל השולט מכל עבר, מביא לחורף הקרוב מראה יוניסקס עוצמתי, המודגש בתסרוקות קצרות בצבעי שיער במספר גוונים משולבים, מוארים ובוהקים. מעצב השיער קולי לוולה פרופשיונלס מציג לוק חדש ולוהט לטרנד היוניסקס על כל גווניו:

מראות שיער יוניסקס חורף 2013 - קולי

יוניסקס – אימו
האימו צמח מסצנת המוסיקה של פאנק והאינדי, והיה בתחילת שנות ה-80 סגנון מוסיקה המזוהה עם טקסט שירים חושפני, מרובה ברגש ונוטה לדיכאוני שאותם שרים בדציבלים גבוהים שמגיעים לעיתים לצרחות המשולבות במלודיות רכות ובסאונד של גיטרות חשמליות – שילוב של אמוציות והארד קור, על כן כונה הסגנון Emotional hardcore ועם הזמן קיבל את הכינוי "אימו". מראות השיער העוצמתיים לעונת חורף 2013 מבוססת על תספורת קצרה מאחור וארוכה מלפנים, כאשר הטוויסט על הבלונד של שנות ה-80 מושג בגווני הבלונד אש, היוצרות את תספורת האמו המתוחכמת. התספורת מבוססת על שילוב של דירוג ודילול השיער וקיצוצו באורכים שונים. למרות התספורת הרכה, המראה המתקבל מעניק נשיות עוצמתית וכוחנית, מראה שיקי ומלא סטייל המשתלב להפליא עם אופנת צבעי החורף הקרוב: בורדו, ירוק בקבוק, אפורים ושחורים.

מראות שיער יוניסקס חורף 2013 - קולי

יוניסקס – מאנגה
שני המאפיינים הבולטים ביותר בגיבורי המאנגה הם העיניים הגדולות, ושיער נפוח ושפיצי. מראה היוניסקס מאנגה מדגיש את המסתוריות על ידי הגדלת העיניים וכוללת פוני קדמי או צדדי, ואת אפקט המראה השפיצי משיגים בשימוש בתער ולא במספריים: התער גורם לקיצוץ של כל שיערה באורך שונה, דילול השיער בחלק העליון שלו וחיתוך השערה הוא בקו גזור ולא בקווים ישרים, מה שמעניק מראה נפוח מעט ושפיצי. להעצמת האפקט, השיער נצבע בארבעה גוונים עזים בסקאלה של צבעי שקיעת מדבר, כשהתחזוקה השוטפת לטיפוח התסרוקת כוללת מריחה יומיומית של משחת עיצוב שיער במרקם ווקס, שמפזרים על השיער באמצעות האצבעות ויוצרים את אפקט השפיצים.

מראות שיער יוניסקס חורף 2013 - קולי

תלתלים רכים לריקוד מושחת לנשים המעדיפות נשיות בולטת ורכה יותר
וריאציית תלתלים רכה במחווה לריקוד מושחת וג’ניפר גריי. גם תסרוקת היוניסקס הזאת מחמיאה לפנים ומדגישה את העיניים, ומתאימה במיוחד לבעלות שיער דק, או מתולתל. הייחודיות במראה הוא בשילוב 5 גווני שאטני כשהחלק האחורי של הראש נצבע בחומים כהים יותר, ומעניק בלנד צבעוני טבעי ומואר. האפקט מושג על ידי יצירת תלתלים קטנים על כל הקודקוד – ולאחר מכן, פתיחת התלתלים עם מסרק ניפוח. למראה מוסיפים פוני בהתאם למבנה הפנים- פוני קדמי או פוני צדדי – המוברש בכדי להעניק מראה רך וגלי כמסגרת לפנים.



עמוד זה נצפה: 539 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור