חיפוש באינדקס עסקים

מראות האיפור והלק לסתיו- חורף 2014

פורסם מאת: בתאריך: 15 ספטמבר 2013

אז כמעט לפני שהסתיו "נוחת" פה, מומלץ גם לכן להצטרף אלינו לחגיגה, להתכונן ולהתעדכן במראות שמציעות החברות השונות.

מראה של ’שיק’ לסתיו חורף 2014המקומית האהובה – ’שיק’ השיקה את מראה ROYALTY GLAM  המציב עושר ו "יוקרה מלכותית" בקדמת הבמה. דימויים השאולים מהפאר, העושר והאקסטרווגנטיות שאפיינו את מערכות הלבוש המלכותיות של האצולה ואנשי הכמורה מהמאות הקודמות הם מאבני היסוד של המראה.
הגלימות, השכמיות והשמלות המרהיבות העשויות מבדים עשירים השומרים על הפאר וההדר הראויים לכתר המלכותי, הם המרכיבים את הצבעים המרכזיים במראה ומתפרשים על מנעד עשיר, ההולם  את הסקרנות הרבה של מיתוס בית המלוכה.

הלילות הסתוויים של אירופה הקלאסית הם שהביאו עימם משב רוח קריר אל תוך פלטת הגוונים של ’צ’יינה גלייז’", אומרת סימון שוויקי – מתאמת הטרנדים במותג הלק האמריקאי. "ההשראה המרכזית שאבה מקורותיה מתמונות שכיחות המאפיינות את הסתיו האירופאי: השלכת המרהיבה, החמימות המתבקשת, צעיפי הפשמינה, האריגים והדפסי הגובלן שעברו מסע ארוך מאז ימיהם כשטיחי הקיר הכבירים בימי הביניים, דרך בתי העשירים בתחילת המאה הקודמת ועד לאופנת הוינטאג’ מהמאה שחלפה. את המראה מובילה אישה מחויכת כמו מצפה בכיליון עיניים לחורף, לו היא מצפה בעור צחור וענוג כשלגופה שמלת כיווצים אלגנטית ולראשה כובע החבוש מעל לתספורת "בוב"  – אותה "קסדה" שהופיעה לראשונה בעיר האורות של שנת 1909.

מראה של בית ספר לאיפור רוית אסף
ברשת בתי הספר לאיפור מקצועי של רוית אסף – בחרו להציג דמות נשית תקופתית משלהי שנות ה-40 מאובזרת בכובע מסוגנן בדומה לתקופת פעילותו של הכובען הצרפתי הנודע "מישל מזון" עוד בשנת 1936.  נשית אך דרמטית עם נוכחות עוצמתית בעיניים מאופרת בצבע כחול עמוק ומעושן בעלת מראה מסתורי ואפילו מעט גותי. "העיניים במראה נטול שפתון מחייב ליצור פוקוס מהפנט ומרהיב. את נקודות האור בעיניים יוצר כחול עמוק עם מרקם בעל הברקה מעודנת לצד איפור מעושן עם תיחומים מודגשים ומושחרים היוצרים אפקט חזק ומסקרן" אומרת אסף.


במותג האיפור המקצועי של המאפר בועז שטיין –
יוקרה אלגנטית של טרקלינים אירופאים במראה מרשים, נוכח ועשיר מומשו הלכה למעשה במראה איפור הכולל נגיעות מוזהבות לצד חומים כתומים המועשרים בברק היוצר אפקט זוהר אך עדין. "השפתיים האדומות עם גוון עור הבהיר והטקסטורה האחידה יוצר ניגודיות קסומה המעצימה את הגוון הכה נשי על השפתיים" מציין שטיין ומוסיף: "נוכחות הגוון האדום/בורדו/כתום יוצרת בלאנס נעים עם עיניים מאופרות באופן אלגנטי ועדין תוך שמירה על נשיות רכה".

מראה קולור קלאב לחורף 2014מוטיב האורבאניות מעלה שהעיר הגדולה היוותה את ההשראה המרכזית עבור מותג הלק ’קולור קלאב’. "מקור ההשראה שלנו במראה Girl About Town שאוב מהתפוח הגדול- העיר התוססת בה שוכן כידוע מפעל המותג שלנו. ניו-יורק האחת והיחידה, אותה העיר מהסרטים, העיר שחיה ללא הפסקה וזאת שלעולם אינה הולכת לישון. עיר שבה הבניינים נוגעים בשמיים, מעברי החצייה הומי אדם, הרחובות צבועים צהוב בצבעי המוניות והנשים כולן הן אופנתיות, שיקיות, וטרנדיות, קלאבריות, נשות המועדונים, חי הלילה והמסיבות אלו שחיות וממצות את העיר עד תומה

ואילו מותג האיפור ’גולדן רוז’, בחר להשיק מראה איפור חושני בגוונים זהובים וסמוקים המציגים לוק של שיק צרפתי עירוני, מתוחכם וחושני וכאן למעשה הקריאה שלו לכל הנשים האורבאניות באשר הן לעשות שימוש בסמקים, פודרות, ובצלליות מוזהבות שיעניקו להן את המראה הנכון.
 

צ’יינה גירלז במראה לחורף 2014

בועז שטיין באיפור לחורף 2014



עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור