חיפוש באינדקס עסקים

החגים בפתח וכולנו במתח!

פורסם מאת: בתאריך: 31 אוגוסט 2015

החגים כבר או-טו-טו כאן, אז ריכזו עבורכם את כל המתנות השוות וכל המבצעים. ולא שכחנו שגם צריך להתלבש בהתאם. הדברים הכי שווים לחג כאן! 

חברת הקוסמטיקה HL:

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL מציעה מגוון מארזי טיפוח מפנקים לחג:

 מארזים עד 300 ש"ח:
חברת HL- מארז "איזון" A-NOX לטיפול בעור שמן ואקנתי- 224 ש"ח
חברת HL- מארז דאבל אקשן לטיפול בעור שמן DOUBLE ACTION – 208 ₪
 
מארזים עד 400 ש"ח:
חברת HL- מארז "פוטו אייג’ינג" RENEW – 307 ₪
חברת HL- מארז "אנטי אייג’ינג" C THE SUCCESS – 354 ש"ח
חברת HL- מארז "שיקום" BIO REPAIR – 342 ש"ח
 
מארזים עד 500 ש"ח:
חברת HL- מארז "לחות והזנה" VITALISE – 425 ₪
 
מארזים מעל 500 ש"ח:
חברת HL- מארז "התחדשות" ALPHA BETA & RETINOL – 531 ש"ח
 
מבצעים לחג של HL
 
ג’יימס ריצ’רדסון דיוטי פרי:
 
לרגל החגים מחירים חדשים על עשרות בשמים מובילים בדיוטי פרי החדש "jr/dutyfree"
 
מבחר בשמים לאישה ולגבר במחיר מיוחד של 29.90 דולר בלבד! בנוסף, חברי מועדון MEMBERS יוכלו לרכוש ממיטב הבשמים במחיר מיוחד של 19.90 דולר בלבד!
 
*תוקף ההטבה: מה-1.9.15 – 31.10.15
 
הבשמים לחגים של ג’יימס ריצ’רדסון
 
 
איך תלבישו את הילדים לחג?
 
FOX:
 
FOX מציגה קולקציית חג לראש השנה עם מגוון רחב של פריטים לילדים ולתינוקותבגילאי NB-עד שלוש ולילדים ולילדות בגילאי ארבע עד שלוש עשרה. 

KIDS – קולקציית החג לבנות עוצבה במיוחד לתקופת החגים במראה רומנטי ועדכני. פריטים כגון: שמלות, חצאיות וחולצות קשירה, יחד עם שמלות טול רומנטיות, חצאיות עם דפוסים אתניים, וחולצות מודפסות בשילוב פאייטים, יוצרים מראה מושלם לחג.
קולקציית החג לבנים מאופיינת במראה קלאסי אמריקאי. בקולקציה פריטים כגון: חולצות אריג בדפוסי פסים ומשבצות, חולצות ג’ינס ושילוב "דיטיילים" מג’ינס על חולצות טריקו לבנות וחגיגיות. בנוסף, מכנסי דגמ"ח וכמובן מכנסי ג’ינס ומכנסי אריג במגוון צבעי חורף: שחור, קאמל, בורדו, ירוק ואפור.
 
BABY – קולקציית החג לבנות הינה חגיגית ומתוקה במיוחד.בקולקציה שמלות וחולצות שעוצבו בצבעוניות של שמנת, ורוד מעושן, בורדו ובשילוב פרטי ג’ינס. חולצות עם דמויות של "מיני מאוס" ו"הלו קיטי" שעוצבו במראה רומנטי וחגיגי.עוד ניתן למצוא בקולקציה מגוון שמלות ג’ינס, שמלות חגיגיות בשילוב תחרה וטול וחצאיות מיני עם הדפסים שונים. 
קולקציית החג לבנים מאופיינת כמו בילדים במראה קלאסי אמריקאי. ניתן למצוא בקולקציה חולצות אריג בדפוסי פסים ומשבצות, חולצות ומכנסי ג’ינס וחולצות T חלקות עם דיטיילים מיוחדים. הצבעוניות היא של כחול ג’ינס, נייבי, שמנת, בורדו מלאנג’ וחום קפה.
 
פוקס מתלבשים לראש השנה
 
אמריקן איגל:
 
רשת האופנה הבינלאומית AMERICAN EAGLE OUTFITTERS מציגה: ליין חולצות מכופתרות לגברים הלוק המושלם לחגים!
 
קולקציית החולצות המכופתרות לגברים כוללת חולצות אריג משובצות,  חולצות ג’ינס אלגנטיות , חולצות אריג עם פסים וחולצות מכופתרות חלקות קלאסיות.  הלוק המושלם לארוחת החג החגיגית יחד עם אחד ממכנסי הג’ינס שבקולקציה או מכנס אריג בגזרת סקיני. 
 
ראש השנה באמריקן איגל אאוטפיטרס
 
סטודיו TWO/M:
 
סטודיו TWO.M מתחדש לקראת החגים ומשיק את קולקציית כריות נוי לסלון ולחדר השינה: סדרת כריות נוי מעוצבות, ייחודיות לאווירה מושלמת וחמימות ביתית ו- עשויות 100% כותנה אקולוגית. ובנוסף: סדרת מצעים מעוצבת וייחודית,  עשויה 100% כותנה אקולוגית.
 
מצעים וכריות לראש השנה


עמוד זה נצפה: 619 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור