חיפוש באינדקס עסקים

"מראה שעל הקיר, מי הכי שזופה בעיר?

פורסם מאת: בתאריך: 10 ספטמבר 2015

המון בנות תופסות את עצמן רגע אחרי שמתפוגגת האופוריה של הצעת הנישואים בחרדה איומה; בייחוד אם הצעת הנישואים התקבלה מבן זוגן בסתיו או בחורף. הן מביטות במראה ומגלות שעורן חיוור, בהיר ולבן בדיוק כמו צבע שמלת הכלה שממש עוד רגע יחלו המדידות שלה. יש לך תחושה דומה? ברוכה הבאה למועדון, יש לנו ארבע מילים: שיזוף לכלה לפני חתונה. את יכולה כמובן ללכת לים כמה פעמים ולהיצלות או לבחור באפשרות פחות מלכלכת או מבולגנת ובפיתרון קל ונוח. מסוכן ולא בטוח? אם הטכנולוגיה של ימינו שיזוף לכלה לפני החתונה ובכלל הוא בטוח פי כמה מחשיפה בלתי מבוקרת לקרני השמש למשל. 

"הוליווד טאן" – מכון השיזוף של חיפה והקריות חושפים את על הפרטים על שיזוף רגע לפני החתונה שלך. מוכנה?

מדוע לבחור דווקא שיזוף לכלה לפני החתונה? בדיוק מהסיבות שהזכרנו מעלה. דמייני שאת מגיעה למדידות הראשונות של שמלת הכלה והעור שלך חיוור עד שנדמה כי כל הברק נעלם ממנו – אין יותר מעצבן מזה, לא? האלטרנטיבה היא פשוט להגיע אל מכון השיזוף ולבחור באחת משלושת הדרכים לשיזוף קל וממש בטוח: תאי שיזוף בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ולהם שלושה סוגים: HT-42, HT-54, HT-60; מקלחוני שיזוף המעניקים לך שיזוף ב-360 מעלות לכל הגוף או שיזוף בהתזה במכונת טורבו חזקה וחדשנית. כל אחת משלושת האופציות עומדת בתקני הבטיחות, נוחה וקלה לשימוש והעיקר, יעניקו לעורך גוון שזוף, אקזוטי ויפה רגע לפני החתונה.עם זאת, יש כמובן כמה דברים שחשוב לזכור לפני שיזוף לכלה לפני החתונה והנה הם: 

שיזוף לכלה לפני נחתונה 1שיזוף לכלה לפני החתונה 2

שיזוף לכלה לפני שהחתונה יכול להעניק לך או לחברה שאוטוטו מתחתנת מראה עור שזוף, חי ומלא ברק. אך עם זאת חשוב לבדוק את תקינות המכשירים לפני השיזוף ולוודא כי המכון או מקצועי, אמין ומתקניו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כמובן, לפני שאת או החברה הולכות להשתזף וודאי האם יש דברים מסוימים שאת הוא היא צריכות להביא מהבית, האם יש סיכוי לתגובה אלרגית ומה עושים כנגד זה. מה המחירים של שיזוף לכלה לפני החתונה? תלוי במכון ובסוג השיזוף (שיזוף בהתזה, תא שיזוף או מקלחת). אך בהחלט זהו מחיר שווה לכל כיס שאת הכלה יכולה לבקש מחברותיך כמתנה למסיבת הרווקות או מבעלך העתידי כמתנת חתונה; אתן החברות יכולות להעניק באהבה רבה לחברה הטובה שבעוד רגע מתחתנת ופשוט רוצה להיראות טוב. 
 
לפרטים נוספים על שיזוף בתאי שיזוף ועוד רגע לפני החתונה, היכנסו כבר עכשיו לאתר של הוליווד טאן.


עמוד זה נצפה: 535 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור