חיפוש באינדקס עסקים

חנות חדשה של ראלף לורן בקניון רמת אביב

פורסם מאת: בתאריך: 10 אוקטובר 2012

חנות חדשה של ראלף לורן בקניון רמת אביב. צילום: לם וליץ סטודיומותג האופנה הבינלאומי "ראלף לורן", המשווק בישראל ע"י קבוצת סקאל, פותח בימים אלה חנות  מחודשת בקניון רמת אביב, שתחליף את הקונספט "פולו ראלף לורן". החנות עברה שיפוץ מקיף על מנת להתאימה לקונספט העולמי "ראלף לורן " ותכיל מגוון פרטי פרימיום של המותג אשר מוצגים בחנויות הדגל של ראלף לורן ברחבי העולם.  

עשו מנוי למגזין הדליין

החנות המחודשת מתפרסת על שטח של 300 מ"ר, הנהלת קניון רמת אביב תמכה במהלך כחלק מקונספט יוקרתי בינלאומי של חנויות הדגל של ראלף לורן ברחבי העולם.

החנות עברה שיפוץ שנמשך כארבעה חודשים, במטרה להתאימה לקונספט העולמי של מותג ראלף לורן המכיל מגוון קולקציות שונות של המותג: Blue Label,Black Label וליין רחב של אקססוריז הכולל תיקים, נעליים, חגורות, משקפיי שמש ועוד.

החנות המחודשת מחולקת לשבעה חדרי תצוגה, בכל חדר תצוגה מוצג ליין אחר של ראלף לורן וכל חדר תצוגה מעוצב בהתאם לקונספט ולקולקציה בהשפעת הטרנדים האופנתיים של העונה. 

החנות עוצבה בקונספט חדשני בסגנון "ריזורט" ים תיכוני אך עדיין שומרת על הקלאסיות והמינימליסטיות המזוהה עם ערכי המותג.העיצוב והחומרים נשלחו לתל אביב מכל קצוות העולם על פי הסטנדרטיים הגבוהים ביותר: מרצפות מאבן גיר, שכבות טקסטורה שונות על הקירות ושטיחים העשויים מסיבים טבעיים.  

לדברי אמיר אמסלם, מנהל מותג "ראלף לורן": "פתיחת החנות המחודשת בקניון רמת אביב מהווה צעד נוסף בהתפתחות המותג "ראלף לורן" בישראל, החנות שופצה בקונספט זהה לאחותה בכיכר המדינה ושתי אלו מהוות עליית מדרגה של המותג בישראל שמעתה יכללו גם קולקציות פרימיום ולייבלים חדשים לצד הליין פולו ראלף לורן. לחנות ראלף לורן החדשה אנו מייעדים קולקציות מיוחדות במהדורה מוגבלת שיגיעו כמה פעמים בשנה, כמו הקולקציה שנוצרה עבור האלימפיאדה".

חנות חדשה של ראלף לורן בקניון רמת אביב. צילום: לם וליץ סטודיו

חנות חדשה של ראלף לורן בקניון רמת אביב. צילום: לם וליץ סטודיו

חנות חדשה של ראלף לורן בקניון רמת אביב. צילום: לם וליץ סטודיו
חנות חדשה של ראלף לורן בקניון רמת אביב. צילום: לם וליץ סטודיו



עמוד זה נצפה: 575 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור