חיפוש באינדקס עסקים

זהב של סלבס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 יוני 2010

מאות ידוענים פקדו אמש את ביתן 1 MILLION פאקו רבאן באירוע ביוטי סיטי של סופר-פארם שנערך למוזמני VIP בלבד. באירוע חשף פאקו רבאן, מהדורת אספנים מרהיבה של הבושם לגבר 1 MILLION, בגודל ענק וזהב של סלבס - עדי נוימן עם חיוך של זהב אחרי הזכייה. צילום: איציק בירןייחודי של 200 מ"ל.

במסגרת האירוע קיבלו הסלבס הנרגשים מפתחות לכספת מוזהבת ורק אחד מהם זכה לפתוח את הכספת שבתוכה הייתה אונקיית זהב יקרת ערך בשווי 1,500 דולר הזוכה המאושר (שמיד נגלה את שמו), זכה בזכות הגדולה והמיוחדת לתרום את הפרס הנחשק לעמותה הקרובה לליבו.

הסלבס שלא פסחו על ההזדמנות הנדירה לזכות באונקיה:

גל אוחובסקי היה הראשון שניסה את מזלו בפתיחת הכספת, אך כשראה שהוא לא מצליח לפתוח אותה, הוא ביקש אפילו מפתח נוסף וקיבל. משלא הצליח לפתוח את הכספת, הוא זרק בטעות את המפתחות בחזרה לסלסילה.

גיא גיאור (הרווק) נאבק בכספת מתוך רצון עז לתרום את האונקיה לאגודה למלחמה בסכרת. גיא ציין שהוא היה מוכן לצאת ולהיכנס פעמים נוספות לביתן פאקו רבאן עד שיזכה, אבל לצערו זה לא כל כך הצליח.

דנה אשכנזי בשמלה לבנה מלכותית כמו כלה, הגיעה בליווי שוקי זיקרי שברח בצניעותו מעיני המצלמות. דנה ציינה בענווה שאם היא תצליח לפתוח את הכספת היא רוצה לתרום את הכסף לבית השנטי, אליו היא נוהגת לתרום באופן קבוע בגלל אהבתה הגדולה לילדים.

פנינה רוזנבלום ביקשה 3 מפתחות כשהופתעה לגלות שאף אחד מהם לא הצליח לפתוח את הכספת, גיא גיאור מנסה את מזלו. צילום: איציק בירן.היא הרימה אותה וכמעט ניסתה לשבור אותה, העיקר שייפתח. גם זה לא הצליח, אז כמזכרת היא החליטה לשמור את המפתחות קרוב לכיסה.

רות גונזלס התעכבה רבות על פתיחת הכספת ולא הצליחה לאכזבתה. ולאחר כחצי שעה הפתיעה כשחזרה אחרי שמילאה את פניה הענוגות במייק-אפ חדש, בתקווה, לדבריה, שזה אולי יעזור לה. אבל גם זה לא כל כך עזר.

קלוד דדיה היה מקורי, ואמר שאם יצליח לפתוח את הכספת הוא יתרום את האונקיה ללהקת "חם" (חירשים אילמים).

מעצבת האופנה גלית לוי הגיעה יחד עם ביתה סער. סער הקטנה, מתוך אהבתה לחיות רצתה לתרום את הכסף לעמותת "תנו לחיות לחיות".

חיים צינוביץ וחברתו מעין התווכחו ביניהם לאן לתרום, אז כדי לפתור את הדילמה, קיבלו השניים מפתחות – כדי שאם חיים יצליח לפתוח הוא את הכסף לחיות ואם מעין תצליח אז היא תתרום לחולי סרטן.

קארין דנסקי, כשגילתה שאת הכסף צריך לתרום לעמותה, אמרה בנחפזות שדווקא היא היתה מעדיפה גל אוחובסקי בפעם השלישית. צילום: איציק בירן.להשאיר קצת אצלה. הכספת לא נפתחה, אז הלכה הגברת להתנחם בראיון לעיני המצלמות.

עוד ניסו לפתוח את הכספת: ג. יפית, שירלי בן מרדכי, ניר כחלילי, מוטי רייף, ענת דולב, בן ליאנס שהגיע אלינו מחו"ל (שדרן E news) ועוד רבים אחרים.

מבין כולם, דווקא מי שזכתה היא הדוגמנית הקולבית שהתגלתה גם כ-DJ לא רעה בכלל, עדי נוימן, שעשתה גיחה קצרה לארצנו הקטנטונת לרגל הקמפיין האחרון שקיבלה ולביקור משפחתי. לא שעדי זקוקה לאונקיית זהב, אבל אין לתאר את עד כמה היא היתה נרגשת על ההזדמנות הגדולה שניתנה לה לעשות מצווה שכזו. עדי הוזמנה לבמה המרכזית על ידי ניצה בילט, מנכ"ל "לילית קוסמטיקה", וליאון קופלר לקבל את הפרס הנחשק, אותו היא בחרה לתרום (ולא בתאום עם ליאון קופלר) לילדי בית איזי שפירא הקרובים מאוד לליבה. בכדי להגדיל את המצווה, לילית קוסמטיקה הוסיפו לתרומה 5,000 שקלים נוספים וליאון קופלר הפתיע מעל גבי הבמה והבטיח לתרום סכום זהה לבית איזי שפירא. סך הכל התרומה שניתנה – 15,000 שקלים.

קלוד דדיה, המפתח והכספת. צילום: איציק בירן.

חיים צינוביץ’ מחוייט. צילום: איציק בירן.

פנינה רוזנבלום מתאמצת. צילום: איציק בירן.

ג. יפנית מנסה וזה בדוק! צילום: איציק בירן.

באופנתיות - גלית לוי ובתה מנסות לזכות בזהב. צילום: איציק בירן.
באופנתיות – גלית לוי ובתה מנסות לזכות בזהב. צילום: איציק בירן.



עמוד זה נצפה: 530 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור