חיפוש באינדקס עסקים

מראה האיפור של פרידה פינטו מפסטיבל קאן

פורסם מאת: בתאריך: 19 מאי 2013

מייק אפ לומי מג’יק של שלוריאל פריז - לפי גוון העורהשחקנית ההוליוויד פרידה  פינטו האקזוטית, בעלת הגוונים המולטים, צעדה על השטיח האדום  בפסטיבל קאן, מאופרת בצבעי ברונזה וזהב, בשילוב  מייק אפ שמעניק זוהר לפנים ושומר על מראה עור מואר.

סימונה אפלבאום, מדריכת איפור ראשית של לוריאל פריז מעניקה טיפים ועיצות להשגת המראה של פרידה פינטו:

  • יש להתחיל עם בסיס – מייק אפ, המעניק לעורך מראה זוהר. למי שנוטה להבריק באזור ה-T מומלץ להשתמש במייק אפ המעניק גימור מאט.
  • יש להניח שכבה דקה ואחידה על כול הפנים כולל עיניים- כבסיס.

מראה האיפור של פרידה פינטו מפסטיבל קאן לדברי סימונה: "המראה של פרידה הושג באמצעות רביעיית צלליות, ללא שום צורך בעפרונות או אייליינרים.
לכן המראה כל כך רך ורומנטי. הרעיון הוא לבנות את העין בעזרת גווני הברונזה ולתחום באמצעות הצללית הכהה ביותר בפלטה".

מתחילים  עם גוון חום בהיר, מניחים  אותו עד לכפל העפעף. מוסיפים  מגוון הברונזה המנצנץ בשליש החיצוני של העין ומטשטשים  היטב לתוך כפל העפעף, ממש בתנועות "ווישר" עד התמזגות מוחלטת של הגוונים.
בעזרת מברשת זוויתית מניחים מהגוון החום הכהה קו תוחם לאורך קו הריסים העליון ונטשטש בעזרת מברשת – ניתן לשחק עם התיחום לפי הרצון דק/עבה. חוזרים על אותה הפעולה בקו הריסים התחתון, כאן חשוב לוודא שמצמדים לקו הריסים.

לוקחים מעט צללית ברונזה ומניחים  בעזרת מברשת או כרית האצבע מתחת לקו הריסים התחתון באמצע העין. לסיום יש להניח את הצללית בגוון פנינה מתחת לקו הגבות עם דגש על החלק החיצוני של העין ובזווית הפנימית של העין- זאת על מנת להעניק נקודות אור.
מסיימים את המראה  במשיחה נדיבה של הריסים במסקרה מאריכה, עם דגש על משיחת הריסים בזווית העין החיצונית.

ניתן להוסיף לפי הרצון והצורך מעט סומק על תפוחי הלחיים בחרו בגוון חום בעל גימור זוהר. לחלופין ניתן להניח ברונזר בעל מרקם מבריק על עצמות הלחיים לכיוון הרקות.
השפתיים של פרידה מאופרות בצבע המתמזג באופן מושלם עם גוון העור שלה. מדובר בשפתון עתיר בלחות אשר מעניק לשפתיים מראה חושני ומלא בגוון פטל מתוק

מראה האיפור של פרידה פינטו מפסטיבל קאן

מראה האיפור של פרידה פינטו מפסטיבל קאן



עמוד זה נצפה: 375 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור