חיפוש באינדקס עסקים

מראה איפור אביב קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 ינואר 2010

חברת האיפור ההוליוודית Smashbox משיקה את קולקציית האיפור לעונת אביב קיץ 2010 ומציגה מראה איפור Heart Breaker – פלרטוט שובב עם צבע. האביב של חברת האיפור ההוליוודית Smashbox משלבמראה איפור אביב קיץ 2010 בתוכו מתיקות ורדרדה וילדותית עם מראה עיניים מודגש וחתולי המעניק קריצה סקסית למראה. ההשראה למראה האיפור נולדה באולפני החברה בלוס אנג’לס, בעת צילומי שער עם בריטני ספירס הזמרת שהוכתרה כלוליטה.
העיצוב הייחודי של אריזות המוצרים מושפע מאמנות ה-popart האמריקנית ותרבות הצעירות שהתפתחה בקליפורניה, ארץ השמש המתקתקה. פלטת הצבעים המאפיינת את קולקציית האיפור בעונת אביב קיץ 2010, מתבססת על גוונים מתקתקים ומנוגדים. גווני ורוד פוקסיה, סוכריות וצמר גפן מתוק שולטים במראה, השפתיים בוהקות במרקם לאק ורוד ומתוק והלחיים במראה בובתי עגול בהשראת תפוחים סמוקי לחיים. העיניים, לעומת המראה המתוק הכללי, מודגשות בגוונים מנוגדים ממשפחת הצבעים החמים והקרים גם יחד: טורקיז קריר משולב בחום עמוק וחם, ירוק עז עם ורוד ואפרסק. העיניים של מראה איפור Heart Breaker, ממוסגרות ותחומות באייליינר מודגש למראה פלירטי, סקסי וחתולי. המראה שמתקבל הוא מחווה ללוליטה שוברת הלבבות, ילדה-אישה שובבה ומלאת חיים.
על מנת לקבל את מראה איפור Heart Breaker ממליץ המנהל האמנותי והמאפר הראשי הבינלאומי של החברה, Daniel Chavez, להשתמש במוצרים הבאים:

  • Photo finish color correcting foundation primer
    פריימר מתקן גוון למראה עור מושלם ולתיקון בעיות גוון. הפריימר נטול שומן, מחליק את העור ומאריך את חיי האיפור. מכיל ויטמינים A+E, תמצית זרעי ענבים ותה ירוק המעניקים הגנה מפני פגעי סביבהמראה איפור אביב קיץ 2010 אנטי אוקסידנטים. הפריימר מתקן הגוון מגיע בשלושה אופן השימוש: מורחים את הפריימר המתאים על פנים נקיים או מעל קרם לחות, על כל שטח הפנים או באזורים בהם מעוניינים לטפל נקודתית.
    מחיר: 195 ש"ח ליחידה.
  • Photo op under eye brightner
    מוצר חדשני המיועד להארת האזור הכהה שמתחת לעיניים באופן מיידי. הפוטו אופ מכיל תמצית יין אדום, פפטידים וקולגן מן הים המסייעים למילוי קמטים וקמטוטים ואבקת מינרלים soft focus המחמיאה לעור ומטשטשת פגמים ועיגולים כהים. גוון אפרסק רך וזוהר פועל כמחזיר אור, מאיר את העור, ממלא קמטים, מעניק לחות ומכין את העור לקונסילר.
    אופן השימוש: לפני השימוש בקונסילר, מושחים מעט פוטו אופ מתחת לעיניים ומטשטשים קלות עם כריות האצבעות. למראה מתוח וצעיר, מאירים את הפינות הפנימיות של העיניים והעצמות שמסביב לעיניים.
    טיפ: ניתן ליצור מראה שפתיים חושני ומלא יותר על ידי שימוש במעט פוטו אופ בשקע שמעל השפה העליונה.
    מחיר: 90 ש"ח ליחידה.
  • High Definition Healthy fx foundation
    מייק אפ נטול שומן ועטור ויטמינים המעניק מראה טבעי וכיסוי גמיש ומושלם לעידן ה-HD. מייק אפ נטול שומן ובעל מירקם קליל. מכיל מסנן קרינה spf15 ומכיל ויטמין c– ריבוסה (נגזרת סוכר עשויה תירס) המעניקה אנרגיה לעור והזנה לתאים, Bio delivery system– פטנט להחדרת מרכיבים המעניק לחות ומוצקות לאורך כל היום באופן מתמשך. המייק אפ מעניק כיסוי קליל עד מלא, לפי הצורך וגימור עמיד לאורך זמן.
    אופן השימוש: לעור מושלם מורחים את המייק אפ בעזרת מברשת (מומלץ foundation brush 13) ומוסיפים שכבה נוספת באזורים בהם זקוק העור לכיסוי נוסף. מומלץ למשוח פריימר מסדרת פוטו פיניש לפני המייק אפ.
    170 ש"ח ליחידה.
  • High Definition Concealer
    קונסילר בנוסחה קלילה המכילה טיפוח במראה טבעי ונוח לשימוש. אידיאלי לכהות בינונית מתחת לעיניים ולכתמי עור. הקונסילר מטשטש ומסווה פגמים, בעל מרקם קליל ומעודן, מעניק כיסוי מגוון ומתאים במיוחד לעור רגיל עד יבש. מכיל מרכיבים המסייעים לחידוש העור: ריבוסה (סוכר מנגזרת תירס) הממריצה פעילות תאים ומחדשת את העור, פניני soft focus המטשטשות קמטוטים ופצעונים, תמצית אנג’ליקה המפחיתה כהות מתחת לעיניים, קפאין המחליק את העור ומוריד נפיחות ותמצית סויה המפחיתה אדמומיות.
    אופן השימוש: מורחים את הקונסילר תוך שימוש באפליקטור או במברשת קונסילר וממשיכים לטשטש באופן נקודתי בעזרת כרית האצבעות.
    מחיר: 90 ש"ח ליחידה.
  • O-Glow Intuitive Cheek Color
    סומק אינטואיטיבי ייחודי במרקם ג’ל המתאים את הגוון לעור. הסומק פועל ומגיב לכימיית העור האישית ולכן הינו בעל גוון ייחודי ובלעדי לכל אחת (חידוש עולמי!). הוא נטול חומר משמר ובושם ומכיל ויטמינים ומרכיבים טבעיים המחיים את העור: תרכובת ויטמין c ההופכת את הלחיים לזוהרות ורעננות מבפנים, ג’ינקו בילובה ותמצית גרגירי Goji (גרגירי יער אדמוניים) המעניקה מראה חיוני כל היום, ויטמין c ושמן רימונים- נוגדי חמצון, המחיים ומעניקים אנרגייה לעור ופלנקטון מן הים – ממריץ תאים המזין את העור במרכיבים בריאים המגנים מנזקי הסביבה.
    אופן השימוש: טופחים מעט מן הסומק על עצמות הלחיים ומטשטשים בעזרת קצות האצבעות. לשימוש על עור נקי או מעל מייק אפ.
    מחיר: 140 ש"ח ליחידה.
  • Eye Shadow Palette
    פלטת צלליות המכילה שש צלליות בגווני ורוד, טורקיז, חום, ירוק ואפרסק (בקרוב בישראל!). פלטת צלליות המכילה גווני צלליות מנוגדים המחמיאים לכל צבעי העיניים. הצלליות במרקם קשמיר יוקרתי ונוחות במיוחד למשיחה על העפעפיים ולטיפוח העור העדין. הצלליות אינן מכילות חומר משמר סינתטי, פארבן ובושם ומתאימות גם לעיניים רגישות. מארז הצלליות כולל מראה ושתי מיני מברשות מקצועיות.
    טיפ: לא לפחד מצבע ומשילובי גוונים בלתי שגרתיים, הניגוד מחמיא לעין ומקפיץ את צבעה.
  • Bionic Mascara
    מסקרה מעבה, הראשונה על בסיס יונים, למראה דרמטי ומלא נפח של הריסים. המסקרה עמידה במים לאורך זמן. טכנולוגיית היונים הינה מרכיב עיקרי במסקרה – שרשרת מולקולות עם מטען חיובי. החיכוך הנגרם על ידי שימוש במסקרה יוצר מטען שלילי. המטען החיובי והשלישי נצמדים ויוצרים אפקט דרמטי הנשאר כל היום, מחזק את הריסים, מעניק ברק ומראה בריא. כמו כן מכילה המסקרה אלו ורה, פרוטאין חיטה, משי ושמן זית המטפחים ומעניקים ברק לריסים. המסקרה מגיעה בלוויית מברשת ללא גושים שמעניקה לריסים ציפוי אחיד ועמיד תוך משיכה אחת בלבד.
    אופן השימוש: מושחים את הריסים באמצעות המברשת הייחודית מבסיס הריסים כלפי חוץ בתנועת עיגול, משיכה אחת בלבד.
    מחיר: 85 ש"ח ליחידה.
  • Jet Set Waterproof Eye Liner
    איילינר ג’ל חדשני, עמיד במים למראה מודגש כל היום. אייליינר במרקם ג’ל לשימוש קל ונוח. עמיד במים, אינו נמרח ואינו דוהה. מתייבש תוך 60 שניות ועמיד עד להסרה. בטוח לשימוש גם בתוך העין לצורך הדגשה נוספת, נטול פארבן.
    אופן השימוש: תוחמים את קו הריסים העליון והתחתון.מומלץ עם מברשת Arced – Liner Brush. למראה דרמטי יותר, מוסיפים תיחום בתוך קו הריסים התחתון ומטשטשים כלפי חוץ עם צללית.
    מחיר: 100 ש"ח ליחידה.
  • Heart Breaker Lip Shine
    טיובת ליפ גלוס בטעמי וגווני פירות ( בקרוב בישראל!!). טיובת ליפ גלוס בשני גוונים רעננים וטריים – מלון כתמתם (Melon drama) ופירות יער ורדרדים (Berry very hot). הליפ גלוס בעל נוסחה מבריקה במיוחד בגימור לאק. נתון בשפופרת מעוצבת במראה צעיר ומכיל תמציות פרי המעניקות ניחוח וטעם מענג.

להשיג בלעדית ברשת הקוסמטיקה והבישום "אפריל"



עמוד זה נצפה: 535 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור