חיפוש באינדקס עסקים

מקפיצה את שווי הנכס, מפיחה חיים במרפסת: החברה שתתקין לכם פרגולות אלומיניום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 יוני 2019

עוד ועוד בתים בישראל מתקשטים בפרגולות אלומיניום ולא רק משדרגים את מראה החצר והמרפסת, אלא גם את שווי הנכס. אז מיהם הטובים ביותר לייצור, תכנון והתקנה של פרגולה מפוארת אצלכם בבית?

אם ננתח את הפרגולה מהזווית הנדל"נית, נבין בקלות שמדובר בנכס עם שווי גבוה. כי למה לכם לקנות או לשכור בית עם מרפסת או חצר גדולה ויפה כל כך שימיסו אתכם בשמש או יגרמו לגשם והרוח לזלוג פנימה מבעד לחריצים? פרגולות הן כבר מזמן עניין שלא שמור רק למביני עניין ובעולמנו היא הופכת למוצר רלוונטי גם עבור מי שלא ממש מחפש להשקיע במקום שלו, אלא פשוט לשהות בו בצורה נוחה.

מי שהופכת בשנים האחרונות לכוכבת האמיתית בענף היא פרגולת האלומיניום. בטיחותית יותר מהעץ הדליק וטובת מראה יותר מהמתכת המחלידה, עמידה וחזקה כמעט כמו הבטון ואפשר לייצר אותה בשפע צורות, סגנונות וצבעים בדיוק כמו שאתם חולמים, ללא דהייה או קילוף של הצבע גם אחרי שנים רבות.

חברת פתרונות ההצללה המובילה בישראל

כדי שתוכלו ליהנות מחלקת גן העדן הפרטית והמקורה שלכם בבית, תזדקקו לתכנון והתקנה מקצועיים ומדויקים מאת חברה שמתמחה בבניית פרגולות אלומיניום. חברת סוככי הזהב הפועלת כבר שנים בתחום התאמות ההצללה האישיות, תוכל להעניק לכם מקום מרשים עם שורה של יתרונות פונקציונליים ובזכות ניסיונה הרב בתחום (ומלאי הדוגמאות שתמצאו באתר) תוכל להפוך את החוץ שלכם לאפקטיבי, נוח ומשתלם מאוד לטווח הארוך.

החברה תדאג להתאים ולהתקין את הפרגולה למתחם החוץ שלכם במהירות וביעילות, אך בשלב הראשון תבקש מכם לפרט על הצרכים והמטרות שלכם בשימוש בפרגולה. כך יהיה ניתן לתכנן עבורכם את תהליך הבניה הרלוונטי והנכון לכם, זה שישרת אתכם היטב ויגשים את כל הצרכים של בני הבית וגם האורחים. זהו השלב שבו תדונו עם יועצי החברה בצורה, הגודל, הצבע וטכניקת הבניה עצמה (לפרגולות אלומיניום מספר סוגי התקנה) על סמך השטח הנתון והמאפיינים שלו. היכן בדיוק היא תמוקם? מה הגובה והרוחב שלה? כיצד היא תשתלב עם העיצוב של הבית ותגרום לו להיראות יוקרתי וססגוני יותר מבפנים ומבחוץ? האם בשל המיקום דרושה הצללה כבדה או חלקית? האם התמיכה לפרגולה תגיע מארבע קורות נטועות באדמה או מעוגני הקיר של הבית? סוככי הזהב תגבש יחד איתכם את התובנות שיניבו תוצאה יפה ורלוונטית.

פונקציות חשובות בתכנון פרגולות אלומיניום

בשלב הבא של תכנון פרגולת האלומיניום תוכלו לקבוע את הפונקציות שלה. אחד היתרונות הבולטים של שיטת הבניה המתקדמת של סוככי הזהב הוא היכולת להשתמש בתריסים חשמליים שניתן לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור או להחליט על שימוש ביריעה אחידה ואטומה המספקת הצללה מקסימלית. תוכלו להחליט גם על תוספת של סגירת חורף אם צריך, מה שיהפוך את שטח המרפסת לפטיו חמים ומפנק במיוחד לקפה של הבוקר, או אפילו פינת המשחקים המוארת של הילדים. כדאי לדעת שבשורת האלומיניום מביאה איתה גם תנאי משקל קלים, מה שמתאים למרפסות בגובה ללא דחיסה או לחיצה של המבנה וגם עמידות בפני כל מזג אוויר אפשרי. לצופה שממול, פרגולת אלומיניום מעניקה יוקרה ורושם ויוצרת חוויית אירוח נחשקת יותר.

החומר אסתטי בצורתו ומכאן ההתאמה שלו לכל עיצוב קיים, מה שאומר שאין צורך לטשטש את הקווים העיצוביים של הבית. מראה כפרי? הקפדה מודרנית? לוק אקלקטי מפואר? פרגולת אלומיניום מסתדרת עם כל סביבה. זוהי גם הסיבה שרוב האנשים בוחרים בה, למרות שהיא יקרה יותר להקמה במובן הפיזי. אם אתם מעוניינים לשדרג משמעותית בגזרת החוץ, תוכלו לשלב כפתור סגירה ופתיחה של התריסים העליונים ובכך לקבוע האם מתחשק לכם לאכול צהריים משפחתי בחוץ בצהרי היום בצל, או לארח חברים ומשפחה בבריזה הטובה בערב.

חברת סוככי הזהב מובילה את תחום הפרגולות ופתרונות ההצללה בישראל ומתמחה בייצור, התקנה ושיווק של פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית. צוות החברה ישמח להרחיב על אפשרויות הבניה הקיימות ולתכנן יחד איתכם את מראה החוץ האטרקטיבי ביותר.

מעוניינים להתקין פרגולת אלומיניום אצלכם בגינה, במרפסת או בכל מקום שרק תבחרו סוככי הזהב יעמדו לרשותכם אתם מוזמנים להיכנס לאתר לקבלת מידע וייעוץ.

מקפיצה את שווי הנכס, מפיחה חיים במרפסת: החברה שתתקין לכם פרגולות אלומיניום



עמוד זה נצפה: 630 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור