חיפוש באינדקס עסקים

מעצב העל הבינלאומי ISSEY MIYAKE

פורסם מאת: בתאריך: 6 דצמבר 2011

GOLD ABSOLUTE – הכל זהבמעצב העל הבינלאומי  ISSEY MIYAKE
מעצב העל הבינלאומי  ISSEY MIYAKE, משיק מהדורת
בשמי זהב – ניחוח מתוחכם וזוהר שעוטף בחושניות לקראת אירועי הסילבסטר
מהדורת הזהב כוללת:
בושם לגבר L’EAU D’ISSEY POUR HOMME –  ובושם לאישה L’EAU D’ISSEY –
דווקא כשהעננים מעל מתקדרים  מפזר מעצב העל הבינלאומי איסי מיאקי קורטוב של גלמור, בדיוק כשאתם מתכוננים למסיבות הסילבסטר.  מותג הבישום המוביל של איסי מיאקי  משיק מהדורה מוגבלת וחד פעמית של GOLD ABSOLUTE – בשמים לגבר ולאישה.
שני בשמי הזהב החדשים צופנים ניחוחות של אבק כוכבים, וצובעים את המציאות בזוהר. הבקבוק האייקוני החרוט שומר על צורתו הקלאסית היפאנית המאופקת, ונצבע בהתזה בזהב-מאט שמשדר יוקרה ואיכות, כשעל המכסה מתנוסס כדור "בדולח" מנצנץ, בסגנון קישוטי הכריסמס. גם האריזה מרמזת על נפלאות הבושם – מוזהבת ובעלת מבנה מעוין של פתית שלג.
מהדורת הזהב של איסי מיאקי מצטיינת בניחוחות חמימים  המתאימים במיוחד לעונת החורף, העוטפים את העור בחגיגיות אלגנטית ומתוחכמת.
הבושם לאישה:
א.ד.פ.לאישה L’EAU D’ISSEY – בושם חושני ונשי בניחוח פרחוני. התווים העליונים של הבושם נפתחים  במישמש מסוכר ולוטוס, תווי הלב ממשיכים בשני פרחים לבנים וחושניים יסמין וחבצלת. ואקורד הסיום של תווי הבסיס מכיל: אמבר ותווים עציים המעניקים ניחוח רך, מפתה וקסום.
L’EAU D’ISSEY  א.ד.פ (אישה) 50 מ"ל -511 ₪.
הבושם לגבר:
א.ד.ט. לגבר L’EAU D’ISSEY POUR HOMME – מתבטא בניחוח אלגנטי ועוצמתי. בתווים העליונים : קליפת תפוז ומנדרינה, בשילוב כוסברה. תווי הלב מתמשכים עם  ניחוחות עשירים:  קינמון , אגוז מוסקט  וגרניום  ותווי הבסיס מכילים: תווים עציים אמבר, ארז וקשמרן.
L’EAU D’ISSEY POUR HOMME א.ד.ט (גבר) 100 מ"ל- 505 ₪.
מעצב העל הבינלאומי איסי מיאקי, משפיע ומכתיב מגמות אופנה עולמיות, ונחשב לאחד מהאבות המייסדים של האופנה היפאנית העירונית והמודרנית. הבושם הראשון שלו L’EAU D’ISSEY  הושק לראשונה בשנת 1992 ומאז נחל הצלחה והשיק בשמים רבים לגבר ולאישה.



עמוד זה נצפה: 380 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור