חיפוש באינדקס עסקים

מעצבי שיער בברצלונה – שוורצקופף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 מאי 2010

 

    מעצבי שיער בברצלונה - שוורצקופף
לסמינר תספורות וצבע שהתקיים בברצלונה מטעם חברת מוצרי העיצוב והטיפוח לשיער – שוורצקופף, יצאו 150 מעצבי שיער מכל רחבי הארץ. 

  
בסמינר נחשפו בפני מעצבי השיער מגוון רחב של תספורות, טכניקות צביעה חדישות וכן קולקציית השיער החדשה לקיץ 2010, אשר הוצגו על ידי צוות מקצועי בכיר של
טוני וגיא לונדון וצוות ההדרכה של שוורצקופף ישראל. 
  
בנוסף, הספיקו מעצבי השיער לטייל ברחבי ברצלונה, להתפנק במסעדות יוקרתיות ולבלות במועדונים נחשבים. 
   
בסמינר המקצועי, MR. COS SAKKAS, מנהל צוות מדריכי הארט באקדמיה של טוני וגיא לונדון, הציג מגוון של טכניקות קלאסיות של תספורות, MS. EFI DAVIES, מנהלת תחום התסרוקות ותחום תספורות האוונגרד בטוני וגיא הציגה את מיטב התסרוקות ותספורות האוונגרד החמות לעונה ו-MS. NANA GRIES, מדריכת כימיה בינלאומית, הובילה את טכניקות הצביעה החדשות והיצירתיות לשנת 2010.
  
בתצוגה המרהיבה, צוות המדריכים מבית טוני וגיא מעצבי שיער בברצלונה - שוורצקופף
עשה לראשונה שימוש בצבעים חדישים Color 10 (צבע ב-10 דקות) וכן ESSENSITY (צבע נטול אמוניה ובעל רכיבים טבעיים), שעתידים להגיע בחודשים הקרובים לישראל. כמו כן, נחשפו מוצרים חדשים לטיפוח ועיצוב השיער מהסדרות OSIS, סילואט ובונה קור.

  
צוות מוביל של מדריכים ומעצבי שיער של שוורצקופף מישראל, ביניהם: יאיר מנדל, משה שול, ניסו בר ורפי טפלוב, סייעו יום קודם לכן להכנת הדוגמניות באקדמיה של שוורצקופף בברצלונה, על מנת להכין את שיערן לקראת התצוגה הנוצצת, וכן סייעו בזמן התצוגה לצוות טוני וגיא, להכנת צבעי השיער לפי הטכניקות החדישות.

חברת הייר קוסמטיקס בע"מ – יבואנית שוורצוקפף בישראל, דוגלת ביצירת אווירה משפחתית, כל מעצב שיער מרגיש כחלק ממשפחה גדולה, חמה ומחבקת. החברה מפעילה מערך אנשי מכירות הפועל בכל רחבי הארץ וצוותי הדרכה מקצועיים ומיומנים המעבירים ימי עיון, הדרכות וסדנאות לקהילה המקצועית.

פעמיים בשנה עורכת החברה אירועי חשיפה למעצבי השיער, בהם היא מציגה את הטרנדים והמגמות העכשוויות ביותר בתחום אופנת השיער. בנוסף חושפת "שוורצקופף פרופשיונל" בפני מעצבי השיער סדרות מוצרים חדשות ופיתוחים אחרונים של החברה בתחום צבעי השיער.

מעצבי שיער בברצלונה - שוורצקופף

מעצבי שיער בברצלונה - שוורצקופף

מעצבי שיער בברצלונה - שוורצקופף
מעצבי שיער בברצלונה – שוורצקופף



עמוד זה נצפה: 577 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור