חיפוש באינדקס עסקים

שומרים על השיער בקיץ – אמיר אליהו

פורסם מאת: בתאריך: 5 יולי 2012

מעצב השיער אמיר אליהו בטיפים לשמירת השיער בקיץהים הבריכה והרוח מותירים את השיער יבש. בנוסף המים מכילים מגנזיום קרבונט וסידן-אבנית שמשאירים על השיער משקע שנדבק ומכסה את הברק של השיער.

חשוב לדעת איך לשמור על השיער מפני השמש החמה ומפני ההנאה של מי הים ומי הבריכה העשירים במלח ובכלור אז בואו נצא לדרך.

1. על מנת שהשיער יהיה מוגן ומאוזן בתנאים של הקיץ הישראלי וקרינת השמש שגורמת לנזקים בשיער מומלץ להשתמש בשמפו עם לחות ולהניח על השיער מסכה או קרמים שמזינים אותו לאורך זמן.

2. על מנת לחזק ולהגן על השיער בקיץ מעצב השיער אמיר אליהו מציע טיפולים ייחודיים של למינציה ושיקום קראטין, מה שיאפשר לחזק להזין את השיער ולהגן עליו בחודשי קיץ.

3. אוהבים ללכת לבריכה או לים ?
חייבים להשתמש להגנת השיער בחומרים עם UV פילטרים. אחרי שהתרחצתם בבריכה או בים חייבים להשתמש במוצרים עם סימן –SUN על אריזה. זה קומפלקס חומרים מיוחדים ששומרים על השיער שלך מתוספות כלור ונגד תוספת מלח. מוצרים אלו גם מוסיפים לחות לשיער. יש גם שמפו ומסכות עם סימן SUN לגוף ולשיער. להשיג במספרות.

4.לפני שטובלים במי הים או הבריכה כדאי את השיער להרטיב במי ברז ואז למרוח מרכך בעצם הליך זה מעניק הגנה וחיץ על השיער מפני הכלור והמלח שבים או בבריכה.

5.לבעלי שיער צבוע מומלץ מאוד לחפוף במרכך ובשמפו במיועדים לשיער מסוג זה מאחר שהרחצה בבריכה ובים גורמת לדהיית השיער.

6. למי שיש שיער יבש ובעל קילופי עור וקשקשים פעמים רבות מלח ים הוא פיתרון רפואי מומלץ הצריבה של מלח ים בקרקפת תגרום ניקוי של היובש והחיידקים אך אל תיקחו סיכונים במקרים של יובש דלקתי.
לאחר רחיצה בים מומלץ לחפוף את השיער במסכה עשירה בשמפו ומרכך בעל רכות וחומרים עשירים על מנת שהתוצאה תהיה מרהיבה.



עמוד זה נצפה: 519 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור