חיפוש באינדקס עסקים

השיער שלך מוכן לחורף הישראלי ???

פורסם מאת: barosh בתאריך: 7 ינואר 2016

חברת מוצרי טיפוח השיער הבינלאומית SAPHIRA השיקה ערכת מוצרים משלימים לטיפוח השיער המתאימים לחורף הישראלי.

SAPHIRA היא חברת הקוסמטיקה היחידה בעולם שמתמקדת רק במוצרי טיפוח שיער המיוצרים מהמינרליים של ים המלח ונחשבת לחברה המובילה בשוק המקצועי בעולם.
בערכת החורף של חברת SAPHIRA שלושה מוצרים: SHAMPOO, MINERAL MUD ו THE ONE על בסיס המינרלים של ים המלח, לטיפול בשיער בימי החורף הישראלי, המאופיין בהבדלי טמפרטורה גבוהים בין היום ללילה ושעות שמש מועטות.
המוצרים מעניקים לחות לשיער ולקרקפת, מונעים חשמל סטאטי ומחזירים את הברק לשיער.
שטיפת השיער במים חמים בימי החורף גורמת לאקטיבציה של 26 המינרלים הטבעיים ולהגברת ספיגת המינרלים בשיער ובקרקפת. כמו כן בערכת החורף מוצר ייחודי TheOne, מסיכה ללא שטיפה לריכוך השיער גם ללא מקלחת.
בימי החורף הקרים חופפים פחות ולכן The One הוא פתרון מצוין לריכוך, הזנת השיער ולריח מעולה ללא שטיפה והרטבת הראש בשימוש יום יומי.
SAPHIRA
מוצרי SAPHIRA נמכרים ברובם לשוק המקצועי ברחבי העולם ואינם משווקים דרך חנויות הקמעונאות.
כעת ניתן לרכוש את המוצרים בסלון הבוטיק החדש שנפתח במלון וולדורף אסטוריה ירושלים בשיתוף עם מעצב השיער מבוורלי הילס, מוריס דדון.
סלון הבוטיק החדש SAPHIRA  מתפרש על פני כ-170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, כולל 8 עמדות, חדר מניקור, חדר פדיקור וחדר V.I.P .
סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום היחיד בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי  SAPHIRA .
ספירה טסלר-גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג SAPHIRA
צעירה יהודיה בת 25 ילידת ארה"ב שעשתה עליה לארץ לפני חמש שנים, פיתחה יחד עם בעלה, אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA.
הזוג הצעיר ללא ניסיון קודם, פיתחו נוסחה ייחודית לקו מוצרים יוקרתי לטיפוח ועיצוב השיער.
בתוך דירה שכורה קטנה ועם הרבה עבודה ואהבה, הוקמה לה חברת  SAPHIRA. כיום, מוצרי SAPHIRA מיוצרים בארץ בשלמותם ומשווקים לאלפי מספרות ביותר מ-16 מדינות ברחבי העולם.
ספירה ואביעד מתגאים בכך שכל החומרים, הספקים ושלבי היצור של מוצרי החברה הם ישראליים.


עמוד זה נצפה: 486 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור