חיפוש באינדקס עסקים

מסכות פנים – לא רק בפורים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 פברואר 2009

 

חולמת על עור פנים זוהר ונקי? נכנסת לחנויות הפארם ולא יודעת איך לבחור לעצמך מסכה כמו שצריך? הסטייליסטית והמאפרת גאלה רחמילביץ’ עושה לך סדר בבלאגן, מתאימה לך את המסכה המיועדת ומגלה לך שני מתכוני סבתא להכנת מסכה בבית.

  • מסכת לחות
    מסכות אלו מיועדות לפנים יבשות מכיוון שהן מגבירות את רמת הלחות בעור ועוזרות לסלק כתמים יבשיםמסכות פנים - לא רק בפורים ומתפוררים. הן עובדות במהירות כמו קרם לחות אינטנסיבי, ובדרך כלל יש צורך להשאיר אותם על הפנים במשך 5-10 דקות. יש להסיר אותם עם טישו, כך שיישארו מעט שאריות של מסכה על העור שיחדרו אליו וימשיכו לעבוד עד ניקוי הפנים הבא. המסכה היא בעצם טיפול מרגיע, במיוחד לאחר חשיפה לשמש או כשעורך מרגיש מתוח.
  • מסכות בוץ וחמר
    מיועדות לעור שמן ותפקידן לספוח את עודפי השומן והפסולת. מטרתם היא לפתוח את הנקבוביות ולהפחית את הברק שנוצר בעור מעודף שמנוניות. הם מתייבשים על העור למשך 5-15 דקות ולאחר מכן שוטפים את הפנים במים פושרים ומתנקים מתאים מתים, לכלוך ושומן- כולם בבת אחת!
  • מסכות קילוף
    מסכות עם פעולת קילוף עדינה יכולות לשמור על עורך במצב מצוין. אפילו עור רגיל סובל לעיתים משכבה של תאים מתים שיכולים לגרום להיווצרות מראה קהה של העור ולהוביל לבעיות עתידיות כגון היווצרות ראשים שחורים. מסכות שמנקות ומקלפות הן הפתרון המושלם. הן נמרחות כמו מסכת חמר ונשארות לייבוש. כששוטפים אותן החלקיקים הקטנים ש"שורטים" את העור בעצם נפטרים מהנזקים בשכבת העור החיצונית.
  • מסכות מתקלפות
    מיועדות לכל סוגי העור. מורחים את הג’ל על העור ומניחים לו להתייבש ואז מקלפים. הפורמולות מרעננות אזורים שומניים, מנקות נקבוביות מלוכלכות ומזינות אזורים רגישים.
  • מסכות ג’ל
    מיועדות לעור רגיש כמו כן גם לעור שמנוני, כיוון שיש להם השפעה נהדרת של הרגעה וקירור העור. עדיף להשתמש במסכה זו כששוכבים על הגב, למרוח את הג’ל, להמתין 5-10 דקות ולהסיר. אידאלי גם לאחר חשיפה לשמש או כשהעור קצת מגורה.

טיפים למסכות פנים
עורך יכול להשתנות עם העונות. עור שנהייה שמנוני בחודשי הקיץ החמים יכול להתייבש בחורף ובמקומות מחוממים. קחי בחשבון את מצב עורך הנוכחי כאשר את בוחרת מסכה. נקי את פנייך לפני מריחת המסכה ולאחר ששטפת פנייך משאריות המסכה, פנקי את עורך בקרם לחות. רוב המסכות אמורות להישאר על הפנים בין 3 ל- 10 דקות. קראי בדקדקנות את ההוראות לפני מריחת המסכה על הפנים.
מסכות להכנה בבית

  • מסכת אבוקדו:
    מצוינת לעור יבש. באבוקדו יש 14 מינרליים וויטמין A ו- E. מעכי אבוקדו והוסיפי לו נגיעה של שמן שקדים מתוק. מרחי על הפנים והישארי עם זה מרבית הזמן שאת יכולה.
  • מסכת פתיתי שיבולת שועל עדינה:
    מצוינת לעור שמנוני. יש למרוח בזריזות על הפנים ברגע שהמסכה מוכנה. 
    מצרכים: 15 מ"ל או 1 כף דבש נוזלי
    1 חלמון ביצה
    600 מ"ל או 4 כפות של פתיתי שיבולת שועל
    הכנה: לערבב את הדבש וחלמון הביצה, להוסיף את פתיתי שיבולת השועל ולבחוש. מרחי את המסכה על הפנים והצוואר והמתיני 15 דקות. שטפי במים פושרים.

באדיבות גאלה רחמילביץ’ בעלת חברת galastyle מתמחה באיפור, סטיילינג וייעוץ תדמיתי.

כתבות קוסמטיקה וטיפוח קודמות
הבושם החדש של כריסטינה אגילרה הבושם החדש של כריסטינה אגילרה אסתי לאודר - קרם עיניים חדשני אסתי לאודר – קרם עיניים חדשני
בראש – פורטל יופי ישראלי 



עמוד זה נצפה: 671 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור