חיפוש באינדקס עסקים

ממדונה עד ויקטוריה

פורסם מאת: בתאריך: 24 דצמבר 2015

 שיק ויקטוריאני, קטיפה ופרוות צחות כשלג על רקע טקסטורות פראיות. מותג השעונים הבינלאומי Philip Stein משיק קולקציה חורפית שתשדרג לכם את הלוק ואת איכות החיים.

 
החורף הנוכחי שופע רומנטיקה וקטיפה. סגול סחלב, כחול לילי ואדום יין הם רק חלק מגוונים המתכתבים עם קולקציית השעונים הרחבה של המותג הבינלאומי Philip stein. תצוגות בתי האופנה המובילים הבליטו השנה את השיק הוויקטוריאני בצבעי שחור וכחול והשתלבו עם הרכות של טרנד הקטיפה אשר משלב גוונים ליליים וכהים במרקמי בד עדינים. גם הפרוות הבהירות מתחברות אל קרירות החורף לא רק בלוק החמים, אלא גם בגווני השלג הצח, הלבן הטהור.
philip stein
קולקציית השעונים שמשיק המותג Philip Stein מתכתבת עם הטרנדים החמים בעולם האופנה ומשתלבת באווירה החורפית העדכנית. הקולקציה מתאפיינת בצבעים דומיננטיים כגון אדום בוהק ולבן צח כשלג לצד טקסטורות מעולם הטבע הפראי ביניהם דוגמאות קרוקודיל, לטאה ונחש בצבעוניות מונוכרומטית.
 
גוונים רומנטיים של סגול סחלב, וורוד קשמיר, לצד צבעים כהים כמו כחול לילי, חום אלוני ושחור אלמותי משולבים ברצועות העשויות עור, מתכת או סיליקון ואפילו מהדורת עלית מוגבלת המשובצת ביהלומים. בנוסף למגוון העיצובי קיים בקולקציה ליין מקורי רחב המציג שני אזורי זמן שונים, מבנה ההופך את השעונים לאקססוריז דומיננטיים. פטנט ייחודי של המותג בעזרתו ניתן להחליף את הרצועות על ידי לחיצה פשוטה, מהווה יתרון אפנתי בולט המאפשר התאמה של השעון לאאוטפיט הנבחר. 
philip stein
מדונה, סמואל ל.ג’קסון, ויקטוריה בקהאם ואופרה ווינפרי, שאף זכתה לליין שעונים שעוצב במיוחד עבורה, כבר נצפו עונדים את השעונים המעוצבים. בשיתוף פעולה ייחודי של המותג עם קבוצת הבייסבול  ’יאנקיז’, הושקה סדרת שעונים ייחודית שעוצבה בהשראת מאפייני הקבוצה.
 
המותג השוויצרי PHILIP STEIN מתמחה בשיפור איכות החיים בעזרת טכנולוגיית התדר הטבעי NFT (Natural Frequency Technology), המסייעת לשמירה על אורח חיים בריא תוך הפחתת מתחים נפשיים ושיפור איכות השינה. הטכנולוגיה מתגברת את השדה האנרגטי הטבעי של גוף האדם, ובכך מסייעת לגוף להתנגד להשפעות השליליות של גורמי הלחץ הנפשי בחיי היומיום, ולשיפור ההרגשה הכללית. המותג ידוע בערכיו בכל הקשור ללייף סטייל ואיכות חיים גבוהה מה שמתבטא בעיצוביו ובשיתופי הפעולה הנבחרים.
philip stein


עמוד זה נצפה: 424 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור