חיפוש באינדקס עסקים

רשת ’תמנון’ משיקה: קולקציית קיץ 2015

פורסם מאת: בתאריך: 9 פברואר 2015

 רשת ’תמנון’ משיקה: קולקציית קיץ 2015

טרופיקנה, ים, ספורט, בוהו שיק – זה נשמע כמו המרכיבים לחופשת קיץ מנצחת,

 רשת ’תמנון’ משיקה: קולקציית קיץ 2015

וזה בדיוק הקו האפנתי שהיווה את ההשראה לקולקציית קיץ 2015 של רשת תמנון.

רשת האופנה ’תמנון’ משיקה קולקציית קיץ חדשה ושובבה, המשלבת אלמנטים מעולמות שונים ומזכירה לנו שאופנהטרנדית ומדליקה, לא חייבת להיות יקרה. צוות העיצוב הצעיר של הרשת יצר קולקציה רעננה וצבעונית, שמשחקת עם הטרנדים ומעיזה ליצור שילובים מפתיעים בין קזו’אל לחגיגי ובין ספורטיבי לאלגנט.

רשת תמנון נחושה להוכיח לקהל כי ניתן למצוא פריטים אופנתיים במחירים נוחים. קולקציית הקיץ של 2015 עושה זאת בדיוק, ומצליחה להתאים את הטרנדים ממסלולי האופנה אל הארון של הצרכן הישראלי, במגוון גזרות משוחררות ובדים מאווררים עם שיק של קיץ.

מגמות האופנה המרכזיות בקולקציית הקיץ של ’תמנון’:

קלאסי – ספורטיבי
התנגשות של סגנונות יצרה פיצוץ של סטייל ושיק. הגזרות וההדפסים הקלאסיים קיבלו תפנית דרמטית בצורת השראות שנלקחו מעולם הספורט ומדברות בשפת הרחוב. כך ניתן למצוא חולצות, גופיות ואפילו שמלות שזכו לתוספת של צווארון עם שיק ספורטיבי, או הדפס מספר גדול שיוצר טוויסט באווירה. להשלמת המראה, מומלץ להוסיף גם זוג סניקרס מדליקות.

טרופי
הצבעים, ההדפסים, הגזרות – בתמנון הלכו עד הסוף עם טרנד הטרופי כדי לתת הרגשה של חופשה בכל יציאה מהבית. הדפסי דקלים וענפים, פירות קיציים ופרחים אקזוטיים בצבעים מטריפים יעטרו חולצות, מכנסיים, חצאיות ושמלות. הגוונים הבולטים נעים בין ירוק לכחול שמהווים את הניגוד המושלם לאלמנטים נועזים בגוון הכי טעים של הקיץ – אבטיח. הגזרות משוחררות ומאווררות ומתאימות במיוחד לקיץ הישראלי הדביק.


בוהמי – שבטי
עוד מיזוג מפתיע אך מתבקש בקולקציית הקיץ: השיק הבוהמי פוגש את הסטייל השבטי. תמנון אימצו את הגזרות האלגנטיות והמשוחררות הבוהמיות, ויצקו לתוכן הדפסים שבטיים. שמלות ארוכות עם דוגמאות חוזרות, חולצות רקומות ועיטורי גדילים שמזכירים את הסבנטיז, מקבלים צבעוניות בהירה ויוצרים מראה טבעי ונינוח. בתמנון ממליצים לשלב עם פריטים בצבע חום – חגורה, תיק או סנדלים.

שיק מלחים
איך אפשר לפתוח את הקיץ בלי לדבר על הים? עולם הימאות והשייט הגיע ל’תמנון’ ותזהו אותו בקלות. הצבעים השולטים- כחול, לבן, אדום. הדוגמאות – פסים, הדפסי עוגנים, ומפרשים. הגזרות – ספורט אלגנט.  יעבוד הכי טוב עם שיט על סירה, כובע רחב שוליים ומרגריטה ביד. אבל גם לסיבוב בעיר ביום שמש קיצי.  

פרחים מצוירים
כאילו צוירו במשיכות מכחול, הדפסים מופשטים של פרחים מעטרים שמלות ארוכות וקיציות שרחוקות מלהיות שגרתיות. הפרחים עוברים מהפך באמצעות כתמי צבע חזקים, שנדמה כאילו צוירו בצבעי מים. ההדפסים הם גדולים, חזקים ומושכים את תשומת הלב שהם דורשים.  


את פריטי הקולקציה החדשה ניתן למצוא בכל סניפי הרשת, במחירים הנעים בין 29.90-129.90 ₪.

 

מאחורי הקלעים

לרשת האופנה הישראלית ’תמנון’, פריסה ארצית של כ- 82 סניפים, המציעים לקהל הישראלי מגוון רחב של פריטי אופנה טרנדיים ועדכניים במחירים נגישים ואטרקטיביים, המאפשרים לחדש את המלתחה בכל עונה.

כל הבגדים בקולקציית הקיץ מעוצבים על ידי צוות המעצבים הצעירים והמוכשרים של תמנון, ברובם בוגרים טריים של בתי הספר המובילים לאופנה. צוות המעצבים מתאפיין ברוח של חדשנות והעזה, ומתרגם מגמות מהעולם לכדי אופנה טרנדית המתאימה לסגנון ולאקלים הישראלי. ‏ 



עמוד זה נצפה: 427 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור