חיפוש באינדקס עסקים

מיקי בוגנים בשיתוף מותג היוקרה

פורסם מאת: בתאריך: 19 דצמבר 2011

אמן האיפור, מיקי בוגנים, בשיתוף עם מותג היוקרה איב סאן לורן ,הזמינו  בשישי האחרון (16/12) את מאה החברות הכי טובות של בוגנים, ביניהן:  נשות תעשיית האופנה של ישראל, שחקניות, מובילות דעת קהל, נשות עסקים, נשות פרסום ותקשורת. האורחות הוזמנו  לארוחת בוקר יוקרתית,  לקראת השנה החדשה, במסעדת התרנגול הכחול, ת"א.
קוקטייל הבוקר של איב סאן לורן היה ללא ספק אחד מאירועי העצמה הנשית  הצבעוניים והנוצצים של השנה, לצד בופה עשיר במיוחד, מוזיקת רקע של נעימות צרפתיות ומינגלינג נשי.
בוגנים המצהיר על עצמו "כמעריץ מס’ 1" של מוצר הדגל מבית  איב סאן לורן, "טוש אקלה" (עט-קסם של אור וזוהר לפנים), מיד החל להדגים על חברותיו ולהסביר להן כיצד להשתמש במוצר הייחודי וכמובן שלא פסח על שורה של טיפים ועצות כיצד הן יוכלו ליצור מראה קורן וזוהר במיוחד לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה.
בין האורחות שנכחו והגיעו כמובן לפרגן ולקבל כמה טיפים ממיקי בוגנים:  מירי בוהדנה שמאז הלידה לא נצפתה באף אירוע ועוררה קנאה בקרב הבנות לאחר שהפגינה גזרה חטובה מתמיד, אילנית לוי שהגיעה בליווי בתה הקטנה אלין,  מיד לאחר מסיבת החנוכה שבגן, אורנה דץ, החברות דפנה לוסטינג ודורית בר אור שהגיעו יחדיו, הדוגמנית שירז טל שגרה ממש קל"ב והגיע מצולמים מאירופה, ג’ודי ניר מוזס, מיכאלה ברקו, רונית יודקביץ, שרון איילון הנמצאת בחודש החמישי להריונה, אפרת אברמוב שהגיעה עם אחותה, גלית פרבר, עינת ארליך, עינת שרוף, לאה שנירר שהגיעה היישר מהמספרה של בוגנים, מורן אייזנשטיין, אירית רחמים ,לירון ויצמן, ספיר קאופמן שהגיעה עם ביתה ועוד ועוד ועוד..
בסוף האירוע קיבלו הבנות תיק איפור של איב סאן לורן הכולל מוצרי קוסמטיקה מהקולקציה החדשה: שפתון, מסקרה ועט הקסם-טוש אקלה חדשים!!
שווה להיות חברה של …

מיקי בוגנים   מיקי בוגנים



עמוד זה נצפה: 355 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור