חיפוש באינדקס עסקים

חתונת סתיו מושלמת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ספטמבר 2011

חתונת סתיו מושלמת. צילום: אקספוז ואילן מוראנחנו מבינים למה לא כל כך רציתם להתחתן בקיץ. החום בשילוב שיא עונת החתונות, בה כולם נאלצים להיפרד מכמה וכמה צ’קים באירועים הרבים אליהם הם מגיעים, הביאו אתכם לבחור העונה האופטימלית -הסתיו הקריר. ממש לפני בוא החורף והשכבות, כשהאוויר עוד נעים בחוץ, זו העונה המושלמת נטולת הלחות לחתונה. רק כדאי לחשוב על כמה דברים קטנים לפני כן, כדי להתארגן בצורה נכון ויעיל.

רויטל אשול אדלשטיין, מנהלת אתר האירועים " וואלה! מזל טוב" מנדבת טיפים ועצות איך לארגן את חתונת סתיו המושלמת:
מקום האירוע- סגירת האירוע בגן אירועים, יכולה להיות החלטה חכמה. מחירו בתקופה זו בטוח זול יותר, משום שזהו כבר לא שיא עונת החתונות, וגם משום הסיכון של הגשם שלפעמים מפתיע. אבל הטמפרטורה בחוץ – לא חם ולא קר, שווה את זה, וחוץ מזה הסיכוי לגשם לפני סוכות הוא קטן. לא סתם רננה רז ממשיכה לנאום על זה שאין מים בכנרת. ובכל זאת, אל תתפסו אותנו במילה. אולי כדאי שתוודאו שיש בגן איזה אולם פנימי, רק ליתר בטחון.
למרות שאנחנו מפרגנים לכם מקום פתוח, בכל זאת לא היינו ממליצים ללכת עם זה עד הסוף ולבחור בחוף הים כלוקיישן לחופה וחתונה. עם הרוחות החזקות בערב זה עלול לקלקל את התסרוקת של הכלה, וגם לא בטוח שזה יהיה נעים כל כך לאורחים.
שמלת כלה- הסירי דאגה מליבך. זה שיש חילופי עונות לא אומר שהשמלה משתנה. אופנת החתונות היא לא אופנה שנגזרת מחילופי עונות וגם בחורף כלות לובשות שמלות חשופות עם גב פתוח. האדג’סמנט המקסימלי שאולי תצטרכי לעשות הוא להוסיף עליונית קלה לחלק של החופה. הרי בסופו של דבר, אחרי קצת אלכוהול וקריעת רחבת הריקודים, אנחנו יכולים להבטיח לך שקר כבר לא יהיה לך. ואפילו שמרגישים קצת שלכת באוויר אין צורך ללכת על חליפת חתן עבה במיוחד, בטח שלא מבד כמו קשמיר. לא היינו ממליצים על האופציה הדקה ביותר, סטייל השיפון, אבל מקום טוב באמצע מ-100% כותנה, בהחלט היה הולם את החתן הלוהט שלנו. בוודאי לא הייתם רוצים שהחתן יקפא מתחת לחופה ושתרעד לו היד בדיוק כשהוא צריך לשים לכלה את הטבעת על האצבע, ועיגולי זיעה זה גם לא שיק מחמיא במיוחד.
צילומים- באותה נשימה, כשאתם קובעים את הלוקיישן לצילומי החוץ תתחשבו במזג האוויר ותכננו עם הצלם גם תוכנית ב’ למקרה שיתחיל לטפטף. סביר להניח שזה לא יקרה אבל לא תרצו להרטיב את השמלה.
הזמנה- דבר אחרון וקטן: חשוב ליידע את האורחים אם החלטתם ללכת על חתונה בחוץ כדי שידעו להתלבש בהתאם. ציון קטן של העובדה הזו על ההזמנה לא יזיק לאף אחד.

  חתונת סתיו מושלמת. צילום: אקספוז ואילן מור  חתונת סתיו מושלמת. צילום: אקספוז ואילן מור
חתונת סתיו מושלמת. צילום: אקספוז ואילן מור



עמוד זה נצפה: 610 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור