חיפוש באינדקס עסקים

מינרז קוסמטיקס – מראה איפור פסטלי אביב 2012

פורסם מאת: בתאריך: 12 מרץ 2012

מינרז קוסמטיקס - מראה איפור פסטלי אביב 2012מראה איפור אביב 2012 של מותג האיפור הטבעי מינרז קוסמטיקס מגיע אלינו בצבעי איפור אביביים בו שולטים גוונים פסטלים חמים של זהב וירוק אמרלד, בעלי טקטסורת פנינה עדינה. המראה העדין מבשר את בואה של הפריחה המחודשת והלבלוב המתעורר לאחר העונה הקרה.

האביב הקרוב מביא לנו צבעים זהובים רכים ועדינים של  צלליות מוזהבות וברונזרים עמוקים לצד ירוק אמראלד פסטלי ענוג.

מראה איפור אביב 2012 של מינרז קוסמטיקס שם דגש חזק על עיניים מאופרות המודגשות בעפעף ירקרק לצד גוון נוסף של צללית מוזהבת המדגישה את המעבר בין העונה הקרה לעונה החמה, לצד הדגשת העיניים באיילינר אבקתי כהה הן בקו שורש צמיחת הריסים העליון והן בתחתון.

קולקציית אביב 2012 של מינרז קוסמטיקס מציגה שילוב מהפנט של גוונים רכים ונשיים אך חמים המעורבבים עם גוונים טבעיים ומתוחכמים, הנפגשים יחדיו לחגיגה קסומה ונשית.

עפ"י בית מדרשו של המותג הטבעי המורכב כולו על בסיס מינרלים ופיגמנטים טבעיים לחלוטין, המראה המודגש והעוצמתי מהעונה החולפת, ננטש לטובת מראה פנים עדין ומיוחד ועל כן חשוב כי הסומק באביב הקרוב יראה כמשב רוח חמים על הפנים. מגע עדין של מברשת רחבה עטופה באבקת ברונזר בהחלט תשיג את המטרה ותחטב את עצם הלחי.

באביב הזה השפתיים טבעיות ועדינות, זאת לצד מראה עיניים חזקות. איפור השפתיים מודגש ע"י טאץ’ מרומז של ברונזר במרכז השפתיים המעניק  מראה הרמוני עם איפור העיניים.



עמוד זה נצפה: 469 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור