חיפוש באינדקס עסקים

מחווה לאיימי ווינהאוס לציון 3 שנים למותה

פורסם מאת: בתאריך: 23 יולי 2014

תדהמה אחזה לפני 3 שנים את עולם המוזיקה, כאשר  נודע שהזמרת הבריטית ממוצא יהודי, איימי ווינהאוס נמצאה מתה בביתה.  בת 27 בלבד היתה במותה,  לאחר שהגיעה לפסגת ההצלחה האומנותית והמסחרית. בכך הצטרפה ל"מועדון ה-27" – לצד אמנים כקורט קוביין, ג’ניס ג’ופלין וג’ימי הנדריקס, שמתו כאשר היו בני 27.

לקראת יום השנה השלישי למותה, של הזמרת שנולדה בצפון לונדון למשפחה יהודית בחרנו להיזכר  בהופעתה הבועטת והייחודית של הזמרת האקצנטרית שכללה ליפסטיק צעקני, תספורת כוורת פרועה ולוק חתרני. כזכור, לצד תסרוקת הכוורת המוגבהת בה היא נהגה להסתובב היא הקפידה תמיד לאפר את עינייה בלוק מלא אטיטיוד חתולי, עבה, דומיננטי ולא מתנצל.

את ההתמכרויות שלה איימי מעולם לא הסתירה, היא אפילו שרה עליהן לא מעט ולכן אותה הישירות באה לידי ביטוי בנוסף לפריזורה הבולטת והאיפור הנוכח גם במאפיינים קבועים בבחירות פריטי האופנה שלה, שכללו לרוב מחשופים וחזיות שביצבצו מתחת לגופיות צבעוניות, צבעים חזקים, ושילובים לא מקובלים ביו פריטים והדפסים, קעקועים ושלל קישוטים בשיער. כשהיא שומרת על סימני ההיכר המפורסמים של האייליינר העצבני וכוורת השיער הציגה לראשונה בשנת 2010 את קולקציית הבגדים שעיצבה עבור מותג האופנה פרד פריי.  ווינאהוס הופיעה לראשונה בתוכנית טלוויזיה בשנת 1997. מכאן והלאה היתה דרכה סלולה אל צמרת עולם הבידור והמוזיקה.  אולם לצד ההצלחה ידעה ווינהאוס משברים רבים – היא שקעה בעולם הסמים והאלכוהול, ניסתה כמה פעמים להיגמל אך חא הצליחה, ולבסוף סיימה את חייה בביתה לאחר שילוב קטלני של אלכהול וסמים.

פחות משישה חודשים לאחר מותה כבר ניתן היה למצוא ברחבי הרשת מרצ’נדייז בהשראתה. לא, אין הכוונה לשמלות מיני צמודות, אייליינר שחור, או ספריי שיער לניפוח אקסטרימי, אלא לשלל מוצרים שעוצבו בהשראתה. כך למשל המותג takkoda מציע שפע של מוצרים (כריות נוי, כוסות, כפכפי אצבע, חולצות טי ועוד) כשבכולם מככבת לה חתולה חביבה שלראשה תסרוקת כוורת הזהה לזו שעיטרה את ראשה של הזמרת. המותג design by humans השיק כיסוי לסמארטפון המאוייר בדמותה ו- Deligtfull- חברת גופי התאורה השיקה מנורה מעוצבת ומרשימה שעוצבה כמחווה למה שעשה את הזמרת המנוחה לכה ייחודית – תסרוקתה!

תמונה 1

  • אמן תוספות השיער אלי כהן מציג את פרשנותה העכשווית לתסרוקתה האייקונית של הזמרת הבריטית על ראשה של הזמרת המקומית מיכל שפירא.
  • גורו המייק אפ בועז שטיין מציג מראה איפור בהשראתה של הזמרת.
  • ספרי פיטווליום של מותג השיער היוקרתי ’פיטו פריז’ להעצמת הנפח בשיער.


תמונה 2
 
1.    איליינר בטוש – שיק תמרוקים. 2. סרט שיער – Asaf & Tomer- תומר & אסף 3. ליפסטיק אדום – בועז שטיין. 4. שמלת קומבניזון – H&O. 5. נעל עקב- סכו עור. 6. תיק  מעטפת – Gianni  לרשת ’תיק ותיק’. 7. ז’קט – הוניגמן. 8. לקים – ORLY.

תמונה 3

1.    מנורת ריצפה – דילייטפול. 2. מנורת שולחן – דילייטפול. 3. ספל מפורצלן – טאקקודה. 4. קולקציית קיץ 2014 איימי ווינהאוס ל’פרד פריי’. 5. כיסוי לסמארטפון – דיז’יין ביי יומאנס.
 



עמוד זה נצפה: 465 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור