חיפוש באינדקס עסקים

אמפולות טוניק – לעידוד צמיחת שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 ינואר 2011

אמפולות טוניק - לעידוד צמיחת שיער. קארין גלט"ו בשבט שזה עתה נגמר מזכיר לנו צמיחה ולבלוב. אבל לא רק העצמים והצמחים צומחים ומלבלבים בעונה זו, גם השיער שלנו חוזר ומתעורר לפעילות מלאה.

העובדה היא שבעונת החורף מחזור השיער איטי יותר ולכן קצב צמיחת השיער איטי יותר. בקיץ, לעומת זאת, השיער צומח בקצב מוגבר, כך שבעונה זו מתחיל השיער להתעורר ולהתחיל להגביר את קצב בצמיחתו. לכן האביב הוא עונה מצוינת להעניק לשורשי השיער טיפול מחזק, טיפול שיעזור לשורשים להצמיח שיער חזק יותר ובריא יותר.

לשם כך נועדו אמפולות טוניק מסדרת בוטאה של קארין גל. האמפולות מיועדות לשימוש אחרי חפיפה בשמפו טוניק. פשוט שוברים את האמפולה, מחדירים את תוכנה לשורשי השיער בעיסוי קל של הקרקפת באצבעות הידיים, מחכים מספר דקות ואז ניתן להתחיל לעצב את השיער.

המוצר אינו דורש שטיפה, הוא נספג בשורשי השיער ומזין אותם בחומרים צמחיים טבעיים המזרזים את מחזור הדם ובפלצנטה המוסיפה ויטמינים לחיזוק השורשים. סדרת הטוניק מייצבת בנוסף את רמת השומן על הקרקפת ומעניקה חיות וברק לשיער יבש. ניתן לרכוש את מוצרי השיער המעודדים צמיחת שיער בריאה גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה. ברכת אביב שמח ושיער צומח לכולם.



עמוד זה נצפה: 427 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור