חיפוש באינדקס עסקים

קטלוג הלבשה תחתונה – המשביר לצרכן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 יוני 2008

רשת המשביר לצרכן תשיק קטלוג אופנת הלבשה תחתונה שיופץ במהלך החודש לחצי מיליון בתי אב בישראלקטלוג הלבשה תחתונה - המשביר לצרכן ויחשוף את קולקציות ההלבשה התחתונה החדשות שמציעה רשת המשביר לצרכן לעונת הקיץ הקרוב.
בשער הקטלוג תופיע סנדי בר, הפרזנטורית של המשביר לצרכן. קטלוג הלבשה תחתונה של רשת המשביר לצרכן יחשוף מגוון נרחב של חזיות ותחתונים לכל טווח הגילאים החל מחזיות לנערות ולצעירות, נשים פעילות ספורטיבית, נשים עם היקף חזה גדול ועד נשים מלאות להן מציעה הרשת חזיות במידות גדולות בגזרות מחטבות ובאיכות בלתי מתפשרת.
שלומי טבת, סמנכ"ל סחר אופנה בקבוצת המשביר לצרכן מסר כי ברשת המשביר לצרכן קיים המבחר הגדול ביותר בארץ של תחתונים וחזיות, עם מבחר מוביל של מותגים, גזרות, מידות וצבעים וכל זאת תוך ההתחייבות למחירים האטרקטיביים ביותר. באמצעות המגוון הרחב, בתוספת כח האדם המקצועי והמחיר אנו מחויבים ליצירת חווית קניה ייחודית ומובילה".
לדבריו: "מחזור המכירות של מחלקת הלבשה תחתונה של רשת המשביר החדש לצרכן הסתכם ב- 150 מיליון ש"ח ולכן החליטה החברה כאסטרטגיה לחזק את תחום זה". להערכתו בשנת 2008 יגדל תחום האופנה במשביר החדש לצרכן בעוד 10%.



עמוד זה נצפה: 2,876 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור