חיפוש באינדקס עסקים

טיפול באקנה ברמת גן – פזית קינן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 אוקטובר 2010

 

טיפול באקנה ברמת גן - פזית קינןלבעיית האקנה יש לא רק היבט קוסמטי אלא גם היבט פסיכולוגי עמוק. הקושי הנפשי של הסובל מאקנה הוא גדול. כל הצצה במראה מציפה את המבוכה והחשש מתגובת הסביבה למראה העור הפצוע, האדמומי ומלא החטטים. הבעיה מתגברת כיון שברוב המקרים אקנה מופיע בגיל ההתבגרות בו האדם המעיר מנסה להשתלב בחברה הביקורתית של בני ובנות גילו.

טיפולים באקנה כוללים מרווח גדול של אפשרויות החל בטיפול הרפואי הכולל אנטיביוטיקה ותרופות אחרות וכלה בשימוש במוצרים קוסמטיים האמורים לשפר את מצב העור. בכל דרך בה תבחרו, גם אם זו הדרך הרפואית מומלץ להעניק לעור טיפול קוסמטי תקופתי.

מטרת הטיפול הקוסמטי באקנה היא לאפשר לעור להתמודד עם הבעיה בעצמו: לפתוח את נקבוביות העור, לנקז את עודף החלב והשומנים בעור, לנקות ולחטא את האזורים הנגועים ולאפשר לעור להחלים במהירות האפשרית. גם רופאי עור ממליצים על שילוב הטיפול הרפואי עם טיפול קוסמטי מקצועי באקנה.

הקוסמטיקאית אמורה גם להדריך את הסובל מאקנה בדרכים הנכונות לטפל בעור ברמה היומיומית, להדריך ביחס למוצרי ניקיון וטיפוח לעור. קוסמטיקאית מיומנת בטיפול באקנה תאפשר לסובל מהבעיה להתמודד בקלות עם מצב העור ולשמור על מראה עור תקין ובריא גם בתקופות של התפרצויות הבעיה המציקה הזו.

למחפשים קוסמטיקאית מיומנת בתחום טיפול באקנה ברמת גן והסביבה יש כתובת אחת מקצועית – פזית קינן. אבחון מצב העור לפני התחלת טיפול חשובה ביותר. אבחון רמת החומרה של האקנה והתאמת הטיפול הקוסמטי הנכון למצב הם תחום התמחות של פזית. "אבחון נכון מהווה 50% מהפתרון" אומרת פזית "כשיודעים בדיוק עם מה מתמודדים קל יותר לנצח". התקשרו לקביעת פגישת יעוץ ואבחון ראשוני כשאתם יודעים שאתם בידיים טובות ומקצועיות.



עמוד זה נצפה: 402 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור