חיפוש באינדקס עסקים

טיפולי אנטי אייג’ינג במרכז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 אוקטובר 2010

 

לאחר שכבש את העולם המערבי כבר מזמן הנושא של אנטי אייג’ינג הפך להיות טרנד גובר בשנים האחרונות גםטיפולי אנטי אייג’ינג במרכז בארץ.
אחרי הכל השנים שעוברות, נזקי שמש, עישון, נטייה תורשתית, תזונה לקויה, ואפילו המימיקה של הפנים משפיעים על מבנה העור לרעה ותורמת להזדקנות מואצת של העור.

הבשורה היא שעל ידי עבודה ממוקדת בשילוב עם חומרים מתאימים ניתן להשיג שיפור משמעותי במבנה העור ולעכב את הזדקנותו. לזה קוראים אנטי אייג’ינג.
המטרה היא לשמר ולשפר את העור החלק, את גמישות העור, להעשיר את העור בלחות ולהבהיר כתמים. לשם כך יש צורך להשתמש בחומרים פעילים מאוד ולשלב עבודה במספר מישורים בעת ובעונה אחת. טיפולי אנטי אייג’ינג במרכז
במקרים רבים מבוצע פילינג להסרה של שכבת העור העליונה ועידוד יצירת תאי עור חדשים ורעננים, העור החדש מקבל הזנה עמוקה בשילוב עם מכשור קוסמטי מתקדם ותכשירים ברמה רפואית המאפשרים התחדשות והתרעננות של העור, הבהרה לכתמים וכד’.

הטכנולוגיה הפרא רפואית והקוסמטית המתקדמת של ימינו מאפשרת לבצע טיפולים עמוקים אלה במינימום אי נוחות, ברגיעה והנאה.
טיפולי אנטי אייג’ינג מומלצים לכל אחת ואחד החל בגילאי 30 פלוס. לא צריך לחכות עד שמופיעים סימני ההזדקנות הראשונים ע העור אלא אפשר ומומלץ להתחיל לעצור את הזמן מוקדם ככל האפשר.

לא בכל מכון קוסמטיקה מציעים טיפולי אנטי אייג’ינג ברמה מקצועית ראויה. למחפשים קליניקה לטיפולי אנטי אייג’ינג במרכז נוכל להמליץ לקבוע פגישת יעוץ והיכרות עם פזית קינן.



עמוד זה נצפה: 418 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור