חיפוש באינדקס עסקים

מותג התמרוקים CHIC מציג מסיר איפור דו פאזי חדש

פורסם מאת: בתאריך: 30 אפריל 2012

מותג התמרוקים CHIC מציג מסיר איפור דו פאזי חדש. צילום: אלון גנוןיצרנית התמרוקים CHIC משיקה מסיר איפור דו פאזי חדש מסדרת B-CHIC.
מסיר האיפור החדש הינו בעל שתי שכבות, המשלב שתי טקסטורות להסרה מושלמת של כל סוגי האיפור, לרבות מסקרה עמידה במים.

המוצר מבוסס על טכנולוגיה של תמיסה פולארית הפכים נמשכים: שילוב החלק השומני (תכלת) והחלק המימי (לבן), המושך אליו את מולקולות האיפור ומצליח בכוחות משותפים להסיר בקלות וביעילות יוצאות דופן את האיפור העמיד והעיקש ביותר.

מסיר איפור הדו פאזי של שיק מגיע בבקבוק, המשלב בתוכו שני גווני נוזל: החלק העליון – השקוף, מבוסס על קומפלקס סיליקונים, שמנים צמחיים קלילים, חומרי הזנה ולחות המסייעים להפיג עייפות ומוסיפים לעור גמישות, אלסטיות, רעננות ולחות.  

החלק התחתון התכול מבוסס על מים ומכיל רכיבי ניקוי עדינים  ומרגיעים: אלוורה להרגעת העור, קמומיל המהווה בחירה טבעית לטיפול בגירויים, ויטמין E המגן על העור מפני רדיקלים חופשיים הגורמים להזדקנותו המוקדמת של העור ומינרלים מים המלח התורמים לחיוניותו.

מרקמו המעודן של הנוזל, מאפשר הסרה מהירה של מוצרי האיפור השונים (לרבות תכשירים עמידים) תוך הרגעת עור עייף ומגורה.

בעת השימוש יש לנער היטב את הבקבוק, עד להשגת תמיסה אחידה. להספיג פיסת צמר גפן בתמיסה האחידה, להצמיד בעדינות לעור ולהניח לה למשוך את הלכלוך והאיפור אליה. את שאריות האיפור יש להסיר בעדינות בתנועות סיבוביות.

 



עמוד זה נצפה: 439 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור