חיפוש באינדקס עסקים

מותג הג’ינסים Lee Cooper משיק קולקצייה חדשה

פורסם מאת: בתאריך: 19 אוגוסט 2013

LEE COOPER, מותג הג’ינסים והאופנה הבריטי, משיק את קולקציית סתיו-חורף 2013/14 המבוססת על קולקציית ג’ינס רחבה לצד פריטי Non Denim מגוונים ואופנתיים.
מותג הג’ינסים Lee Cooper משיק קולקצייה חדשההקו המנחה של הקולקציה הוא כמובן הג’ינס ומראה ה- Street Wear המחוספס, בדגש על גווני הכחול – אינדיגו, תוך התחזקות מראה ה" WORKERS" וגזרות היוניסקס.

החורף הקרוב, בהשראת אלמנטים כמו "המלתחה הגברית", גזרות בויפרנד בג’ינס וגזרות אוברסייז בטופים- גזרות רחבות ושמוטות מעבר לכתפיים. אף על פי שישנה מגמה והתחזקות חזרה לגזרות הנמוכות והמשוחררות  גזרת ה-"5 Pockets" בגזרה גבוהה מקבלת עדיין ביטוי ניכר בקולקציה.

ג’ינס נשים – שלושת הגזרות המרכזיות:

  •  MONA – גזרת בויפרינד משוחררת בעלת קו מותן נמוך. גזרה זו מתעצמת העונה ומוצעת בגוונים אפורים, רויאל, שחור, ושטיפות Dirty Wash המקנות מראה מחוספס ואורבני. הדגם הבולט העונה הוא ה- Knit Denim( JOG ג’ינס ) ג’ינס "פראנץ’ טרי" סרוג.
  • LOLA ו- HIGH LOLA – ג’ינס סטרץ’ מחמיא בעל קו מותן גבוה וגבוה מאוד, מגיע במגוון שטיפות וצבעים. דגמים בולטים בגזרת  LOLA: ג’ינס בצבע תכלת בניחוח וינטאג’, ג’ינס כחול מצופה סיליקון בצבע בורדו וג’ינס אפור עם קרעים רנדומליים.
  • REILLY – גזרה קלאסית בעלת קו מותן אמצעי. מוצעת במגוון שטיפות משופשפות בעלות מראה של "ג’ינס אמיתי" החוזר למקורות.

כחלק מהתחזקות מגמת ה"WORKERS" חוזר טרנד האוברול ג’ינס, אשר מוצע בגזרת MONA. הג’ינס עצמו מעובד במראה "ג’ינס אמיתי" מחוספס, שטוף ומוכתם.
מותג הג’ינסים Lee Cooper משיק קולקצייה חדשה
בנוסף קיים מגוון רחב של פריטי דנים כגון חולצות, ז’קטים ושמלות בדגש על גוון האינדיגו המנחה את הקולקציה. כל הפריטים שטופים ומטופלים עם תשומת לב עצומה לפרטים, ניתן לראות בין היתר גם שילובים מקוריים של בדי ג’ינס עם סריגים.
 
נון- דנים נשים:

קולקציית הנון-דנים של עונת החורף מורכבת ממבחר סריגים, שמלות מעילים וסווטשירטס.
סריגים סריגי בייסיק וסריגים עבים אובר-סייז במגוון צבעים, חוטים משולבים, ניטים תפורים, פאייטים, טכניקות סריגה מקוריות ועוד.
שמלות  שמלות לייקרה עם מפתחי גב בתוספת בדי שיפון, לורקסים ותחרות.
חולצות T וסווטשירטס חולצות טי-שירט וסווטשירטס שטופים בעלי פרטים קטנים כגון ניטים, טכניקות קשירה בגב, חירורים ועוד.
מעילים ז’קטים קלילים, דמוי עור, ז’קט צמר בסגנון "קולג’" ובלייזרים למיניהם.
נעליים – המראה הצבאי שולט העונה, הקולקציה מציעה מגוון מגפונים ומגפיים במראה הצבאי.
 מותג הג’ינסים Lee Cooper משיק קולקצייה חדשה

מותג הג’ינסים Lee Cooper משיק קולקצייה חדשה

צילום:שי יחזקאל



עמוד זה נצפה: 412 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור