חיפוש באינדקס עסקים

קסטרו מציגים קולקציית מעילים לו ולה

פורסם מאת: בתאריך: 2 דצמבר 2011

קולקציית מעילים לגבר ולאישה מבית קסטרוקסטרו גאה להשיק את קמפיין המעילים החדש לחורף 2011-2012 לנשים ולגברים.
קטגורית המעילים הייתה מאז ומתמיד התמחות של בית האופנה קסטרו וקולקציית מעילי החורף בעונה הנוכחית היא הגדולה, העשירה והמגוונת ביותר שעוצבה בסטודיו של בית האופנה.

בקולקציית מעילי הנשים והגברים עושר של גזרות וחומרים שיאפשרו ללקוחות קסטרו למצוא בקלות את המעיל המושלם עבורם: מעילי צמר חמים במגוון אורכים בצבעי העונה, וגם בדוגמאת משבצות, לצד מעילי צמר נפוחים במראה ספורטיבי, מעילי עור וזמש, מעילי טרנץ’ קלאסיים בחומרים חדשים כגון זמש, ומעילי סטודנטים קלאסיים בגזרות חדשות ועדכניות. על הקמפיין, בכיכובו של פרזנטור המותג, יונתן ווגמן לצד דוגמנים נוספים, אמר היום גבי רוטר, מנכ"ל משותף: "מעילים הם חלק מה-DNA של קסטרו והמעיל הינו פריט המהווה הצהרה אופנתית של ממש. ההתמחות של מעצבי הסטודיו בשילוב שבין אופנה, גזרות נכונות וחומרים איכותיים, הפכה את קסטרו לכתובת הראשונה גם בכל הקשור לקטגוריית המעילים".
קולקציית מעילים לגבר ולאישה מבית קסטרועוד אמר היום רוטר: "הצלחת קסטרו בתחום המעילים טמונה בהבנה עמוקה של המותג את צרכי הלקוח הישראלי.
ההיכרות שלנו עם מזג האויר המקומי אפשרה לנו ליצור קולקציית מעילים שלמה ומדויקת מז’קטים ומעילים קלים ועד מעילים חמים במיוחד".

לקראת עליית הקמפיין יועמדו לבחירת חברי הפייסבוק של קסטרו שלוש אפשרויות שונות למודעת הפרסום. המודעה המנצחת תשמש כמודעה הרשמית של קמפיין המעילים הארצי. הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות וקמפיין דיגיטלי באינטרנט, בהיקף השקעה של כשני מיליון ₪ .

קולקציית מעילים לגבר ולאישה מבית קסטרו



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור