חיפוש באינדקס עסקים

רשת האופנה TWENTYFOURSEVEN

פורסם מאת: בתאריך: 2 דצמבר 2011

שחור…בסופו של דבר הוא תמיד שחור! זה הצבע הכי פחות משעמם היודע להמציא עצמו מחדש כול עונה, ולהישאר  אלמותי ותמידרשת האופנה TWENTYFOURSEVEN נכון.
העונה רשת האופנה TWENTYFOURSEVEN משיקה קולקציית פריטים במראה מפתה ומלא תשוקה בצבע השחור אשר  יאפשרו  לך לבטא את החוצפה שבך את האומץ, את החספוס.
הקולקציה עשויה מחומרים וערבובים שונים: תחרה ועור, מבריק ומאט, יומיומי ודרמטי. פאנק ו-פאטיש הם המראות המרכזיים לטרנד הזה כאשר הדרך הנכונה היא לא להתחפש, אלא לשלב את המראה הזה באופי הלבוש שלך.
ניתן למצוא: אביזרים דוגמת קסקט עור שחור, טייצים, צמידים ושרשראות אשר יקנו לך  הדרך הבטוחה ביותר לכבוש את הטרנד. כול אחת חייבת ג’קט עור או דמוי עור שחור בארון, הוא מצוין ללוק הזה אבל ישמש אותך תמיד, שמלות צמודות עם מרקמים מעניינים הן הדרך להיות "נערת פאנק" אבל עדיין לשדר משהו רך יותר, מגפי עור שחורות שטוחות בגובה הברך בשילוב עם חצאית קצרה וטייץ עם דוגמא תמיד יעשו את העבודה ויוודאו שאותך אף אחד לא ישאיר בחושך!
טווחי מחירים:
מכנסים וחצאיות – 159.9-249.9
חולצות – 149.9 -199.9
סריגים – 99.9-189.9
ז’קטים – 179.9-349.9
את הקולקציה של twentyfourseven ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ:
בקניון הגדול בפ"ת, קניון מלחה בירושלים, קניון הנגב ב"ש, קניון בת ים,
קניון גבעתיים, רח’ שנקין בת"א, קניון חיפה,קניון קרית אונו,קניון גירון אשקלון,
קניון הזהב ראשל"צ, מתחם ביג פולג, קניון איילון ר"ג, קניון עזריאלי בת"א,
קניון אשדוד סיטי, קניון השרון, עמק סנטר בעפולה, קניון ביג נצרת, קניון G כפר סבא, דיזנגוף סנטר-ת"א, מתחם ביג כרמיאל, אשקלון-מרכז גירון, בת ים-קניון בת ים, חדרה- קניון לב העיר, חיפה- עודפים קניין סיטי, חיפה- קניון סינמול, נתניה- ביג פולג, ראשל"צ- קניון הזהב, ביל"ו ורעננה קניון רננים

רשת האופנה TWENTYFOURSEVEN   רשת האופנה TWENTYFOURSEVEN

רשת האופנה TWENTYFOURSEVEN

רשת האופנה TWENTYFOURSEVEN



עמוד זה נצפה: 385 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור