חיפוש באינדקס עסקים

הדגשת היופי הנשי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 ספטמבר 2007

איל מקיאג’ יצרה את מראה סתיו 2007 בהשראת היופי הנשי הקלאסי. הבעלים והמאפרת הראשית של איל מקיאג’, גלית הדגשת היופי הנשי - אסתי גינזבורג לאיל מקיאג’ורטהיים, בחרה לאפר את עיניהן של הפרזנטוריות אסתי גינזבורג, לינה, ולריה ומריה בגווני אפור מעושן ולהדגיש את השפתיים  ע"י שימוש בצבע האולטימטיבי – אדום. צבע אלגנטי, קלאסי, סקסי ונשי.
גלית ורטהיים מוסיפה הסברים וטיפים: שפתון אדום מעניק מראה מאופר, אלגנטי ומאיר את הפנים. שפתון אדום יש לתחזק במשך היום, הוא לא נראה במיטבו כאשר הוא דהוי. רצוי להשתמש בתוחם שפתיים אדום, לפני מריחת שפתון אדום, על מנת להגיע לתוצאה מושלמת.
להשגת מראה מט ולשמירה על השפתון לאורך זמן – מומלץ לתפוח בעדינות עם ספוגית פודרה. שפתון אדום עמיד יותר מאשר גלוס אדום.
שפתון אדום יכול להתאים לכל צורת שפתיים- דקות או עבות. לבעלות שפתיים דקות, ניתן לעבות את התיחום הטבעי של השפתיים, בעזרת  עפרון  שפתיים (באותו גוון של השפתון). יש להבדיל בין שפתון אדום בעל גוון כחול (קר) ויש שפתון אדום בעל גוון כתום (חם).
את השפתון יש להתאים לצבע הבגדים או לגוונים הטבעיים שלך – אם את בלונדינית או שטנית ולובשת בגדים בצבע חום, שחור, אדום, אפור, זהב וכסף – יתכן ויתאים לך שפתון אדום חם, במידה ואת בעלת גוון שיער אפור או שחור, או לובשת בגדים בגוון כחול או אפור – יתכן ויתאים לך שפתון בגוון אדום קר. כמו כן יש להתאים את השפתון לצללית או לאיפור העיניים – חום,אפור, זהב, איילנר שחור.



עמוד זה נצפה: 636 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור