חיפוש באינדקס עסקים

מותג האופנה מאיה נגרי משיק את קולקציית סתיו-חורף 2010-11

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוגוסט 2010

 

בית האופנה מאיה נגרי מציג את קולקציית סתיו חורף 2010-11. הקולקציה החדשה לוקחת השראתה מהטרנדים מותג האופנה מאיה נגרי  משיק את קולקציית סתיו-חורף 2010-11הבולטים העונה: המראה האנדרוגיני, המראה האוונגרדי, המראה המחויט והמראה הבוהמייני.

את המסע בעקבות דגמי החורף של הקולקציה החדשה, התחילה מאיה נגרי בחוויות ההתבוננות שלה בזירת התרבות והלייף סטייל העולמית. טרנדים חדשים, עיצובים יוצאי דופן, נשים ברחובות הערים הגדולות – כל אלה היתרגמו לכדי קולקציה מגוונת ומדויקת המורכבת מארבעה מראות עיקריים.

קז’ואל
מראה המשדר בוהמייניות קלילה ומתאים גם לשעות הפנאי. בקבוצה זו ניתן למצוא סריגי fully fasion נינוחים עוטפים ומפנקים,  מגוון רחב של חצאיות, חצאית רחבה וארוכה בהדפס שחור ולבן, כמעט פראי המאזכר ספארי, חצאית המלווה בכתפיות ומשדרגת כל מראה מבלי להתאמץ או להכביד. כמו כן, ניתן למצוא מכנסי סריג בגזרות מחמיאות  וחולצות המותאמות לכל שעות היום – מגזרות מכופתרות בעלות צווארון במראה רב שכבתי ועד לחולצות כותנה רכות אשר נוגעות-לא נוגעות בגוף.

אנדרוגיני
מראה המשדר כוח, מסתוריות ועניין. ניתן למצוא מבחר חולצות גבריות, שכמייה לבנה בעלת צווארון גבוה ומורם, מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה וישרה או מכנסי רכיבה אפורים, ז’אקטים בגזרות קלאסיות מותג האופנה מאיה נגרי  משיק את קולקציית סתיו-חורף 2010-11
ואסימטריות ומעיל "בלשים" ארוך עם צווארון צעיף.  כוחם של הדגמים נעוץ בפרטים הקטנים – במשחק; בחשיפת הכתפיים והצוואר, בחגורות המתווספות למכנסיים או בגימורים של כל פריט ופריט.

אוונגרדי
בקבוצה זו ניתן למצוא פריטים אשר יוצרים פרופורציה חדשה לגוף. מעין יציאה מהמבנה הטבעי שלו.  מכנסי 7/8 כסופים, מבחר חולצות עם משחקי טקסטורה, מגוון ז’קטים עם הדפסים יוצאי דופן, שמלה בגוון חמרה עם צווארון נשפך, שרוולים רחבים, מכנסיים בגזרה יפנית רחבה, אוברול שחור עם מפתח צוואר עמוק, המדגיש את הכתפיים ומעניק אשליה של גוף ארוך.

מחויט
קבוצה השואבת השראתה מהדיוק והגזירות של עולם המדים. קבוצה חזקה, המושפעת בפרטים המשדרים עוצמה. ניתן למצוא שמלה שחורה עם צווארון מוגבה הנצמדת לגוף ברכות ומדגישה את חיטובי הגוף ומבחר דגמים נוספים המצטיינים בפרטים המשדרים סימטריות לצד משחקים גיאומטריים: חולצות מכופתרות , מבחר ז’אקטים ומכנסי סיגר.

לקבוצה זו מתווספים דגמי הערב, המותאמים לאירועים. ניתן למצוא שמלה שחורה הנרכסת בצד ומגיעה עד לברכיים,עם שסע קל, צווארון מודגש ומורם מסאטן שחור בגזרת וי רכה ועמוקה,  שמלת מקסי בעלת דראפה עשיר. חצאית קלוש עשירה, חולצות עלות מפתחי צוואר מחמיאים.

לראשונה העונה נכנסת מאיה נגרי לעולם הג’ינסים ומשיקה מבחר דגמים הנותנים דגש לאיכויות, גזרות ולפרטים הקטנים.

צבעוניות העונה:
צבעוניות מונוכרומטית. פלטה רחבה של אפורים, ירוקים, שחור, לבן וצבע העונה – חמרה.



עמוד זה נצפה: 342 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור