חיפוש באינדקס עסקים

מותג האופנה האמריקאי bebe בישראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 דצמבר 2011

כחלק ממגמת ההתרחבות של קבוצת "סקאל", מותג האופנה האמריקאי bebe פתח בימים אלה את החנות הגדולה ביותר של המותג בישראל, במתחם החדש בקניון הזהב ראשון לציון. החנות מצטרפת ל 3 החנויות המותג בישראל.

החנות החדשה משתרעת על שטח של כ- 210 מ"ר וממוקמת בקומת הכניסה במתחם החדש בקניון.  
 
עיצוב החנות מותאם לקונספט הבינלאומי בארה"ב, כשבבסיסו מתן דגש על הבגדים והאקססוריז המוצגים. החנות צבועה בצבע לבן עם מסגרת שחורה מסביב לכל נישה בקיר תוך שילוב מדפים לבנים עם זכוכית. עיצוב החנות משדר תחושת יוקרה לצד מראה מינימליסטי המבליט את הבגדים המהווים גולת הכותרת. זו החנות הגדולה ביותר של רשת bebe בארץ, יש את מגוון המוצרים הגדול ביותר והחנות מרווחת מאוד .
 
חוני נתן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל, מסר כי: "פתיחת הסניף החדש בקניון מוביל באזור מהווה צעד נוסף במגמת ההתרחבות של המותג, תוך שימת דגש על מיקום פרמיום של החנות."
 
מותג האופנה bebe נמצא בבעלות קבוצת סקאל, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים. הקבוצה מונה מס’ חברות ביניהן חברת סקאל ספורט המפעילה את רשת סקאל ספורט, רשת אמפוריום ורשתות של המותגים: פולו ראלף לורן, קנת’ קול,bebe וטימברלנד, יבואנית בלעדית של מותג הנעליים GUESS, DKNY , חברת SNB שהינה מיזם משותף של סקאל ספורט עם חברת בריל המשווקת בלעדית את המותג NAUTICA בישראל.
 
מותג האופנה האמריקאי bebe בישראל
מותג האופנה האמריקאי bebe בישראל
מותג האופנה האמריקאי bebe בישראל

 



עמוד זה נצפה: 495 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור