X
מאות חטופים על ידי החמאס
587
ימים
:
19
שעות
:
32
דקות
:
57
שניות

חיפוש באינדקס עסקים

מותג האופנה האיטלקי REPLAY עולה עם קמפיין מקומי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 אוקטובר 2011

הקמפיין, יעלה ב-600 נקודות בפריסה ארצית, כולל פוסטרים בתחנות אוטובוס, שלטי חוצות ואוטובוסים, אשר ישמשו כחלונות ראווה בהם תוצג קולקציית החורף של המותג!

 ההשקעה בקמפיין נאמדת בכחצי מיליון ₪!

מותג האופנה האיטלקי REPLAY עולה עם קמפיין  ארצי רחב בכיכובה של הפרזנטורית של העונה, דוגמנית העל הבינלאומית אירינה שיק, ארוסתו של שחקן הכדורגל רונלדו.

הקמפיין הארצי, החוגג 30 שנה למותג לצד השקת הקולקצייה החדשה, כולל 600 פוסטרים ב תחנות אוטובוס, שלטי חוצות ועמודי רחוב, ברחבי העיר תל אביב-יפו, המציגים את קולקציית סתיו-חורף  2012, בעלות כוללת העומדת על כחצי מיליון ₪.

שירלי הכט-דרורי, מנהלת השיווק של קבוצת "אינטר ג’ינס", מוסרת: "בימים אלו אנו עולים עם קמפיין ארצי למותג הג’ינס והאופנה האיטלקי REPLAY, המציג העונה קולקציה חזקה ואופנתית במיוחד, החוגגת גם שלושים שנה למותג האהוב. אנו צופים כי הקמפיין הסקסי, בכיכובה של אירינה שיק, חברתו של שחקן הכדורגל רונלדו, יביא לצמיחת המותג בעונה הקרובה ולחיזוק מעמדו בישראל"

 



עמוד זה נצפה: 380 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]