חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית סריגים SACK’S חורף 2012

פורסם מאת: בתאריך: 25 דצמבר 2011

קולקציית סריגים SACK’S חורף 2012. צילום: קובי מהגר.רשת SACK’S משיקה קולקציית סריגים לעונת חורף 2012 כאשר כל צבע מתפרש על פני קשת של גווניו, מכהה לבהיר, מאחר ושונה למוכר, מעוצמתי וחזק לשקט ושליו. לכל דגם צבע שמשלים את הגזרה כך שנוצר מראה נכון, אחיד מושלם לעונה.
קולקציית הסריגים לעונה זו כוללת מבחר רחב ומגוון של פריטים, החל מסריגים עבים עם הדפסה, סריג וי עמוק, סריג סירה, קרדיגן כפתרה,סריג עם פסים, סריג בעל מחשוף סגור ורוכסן מתכתי בצד אחד, קרדיגן נטול שרוולים עם חגורה.
בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא:
100% Wool
אלה הדקיקים, שקופים חלקית שעוצבו נצבעו על ידי שימוש בספריי מיוחד שלו התווספו סטנסילים המגדירים ומבנים מסר, אהבה, ואופי. הסריגים נסרגו בחוט בצבע בז’ מלאנז’ ואחר כך נצבעו באחד מחמשת צבעי העונה: שחור, טבק, ירוק צבאי, כחול ליילי ויין.
Alpaca Acrylic Nylon
סריגים עבים יותר עם הדפסה, סריג וי עמוק, מופיע גם עם פסים – סריג סירה – קרדיגן כפתרה – צעיף מטפחת. הסריג נסרג ולאחר מכן מועבר בתהליך הדפסה ייחודי המדמה כיס, פסים ומיתוג דפוס הינשוף. חלוקת הצבעים נעשתה לפיכך על פי סריגים בצבע בסיס אפור מלאנז’ שעליו מודפסים צבעי הטבק והיין וקבוצה נוספת של צבע בסיס טבק שעליו יודפסו צבעי השחור, הירוק הצבאי, והכחול הליילי.
Alpaca Wool Acrylic
שני סריגים עבים למדי, נסרגו בסריגת שורות: סריג בעל מחשוף סגור ורוכסן מתכתי בצד אחד והשני הוא קרדיגן נטול שרוולים ובעליו של חגורה. שחור, אפור מלאנז’, טבק, ירוק צבאי, כחול לילה, פאודר מעושן.
 
להשיג ברשת חנויות הבוטיק SACK’S ברחבי הארץ



עמוד זה נצפה: 488 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור