חיפוש באינדקס עסקים

מורן אטיאס תחליף את סנדי בר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 מרץ 2009

 

השחקנית והדוגמנית הבינלאומית, מורן אטיאס, חתמה בימים אלה על הסכם עם המשביר לצרכן, במסגרתו תכהן אטיאס בתור פרזנטורית הרשת, לשנת 2009-2010. החוזה כולל את כל מחלקות המשביר לצרכן ובהם: מחלקת האופנה, הקוסמטיקה, עולם הבית, הטקסטיל, והלבשה תחתונה.מורן אטיאס תחליף בתפקיד את סנדי בר.
שיתוף הפעולה עם מורן אטיאס ייערך במשך כל השנה, על פי עונות/ השקות/ מבצעים וחידושים ברשת.
הקמפיין הראשון יעלה בחודש  מרץ, לקראת השקות ומבצעי חג הפסח, ויכלול תשדירים אשר ישודרו בערוץ 2, 10 וערוץ 9 (הפונה למגזר הרוסי). שלטי חוצות בפריסה ארצית, יופק מודעות בעיתונות יומית, עיתוני נשים מגזינים ועוד.
כמו כן יופק קטלוג בכיכובה של מורן אטיאס, שיופץ ל-450 אלף חברי מועדון הלקוחות, קלאב 365, ובתפוצה רוויה ברחבי הארץ, תערוך החברה אירועים ופעילות יחסי ציבור נרחבת עם הפרזנטורית מורן אטיאס.
אודליה קפלינסקי- אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן מוסרת: " השנה משיקה רשת המשביר לצרכן שפה תקשורתית חדשה ומורן נבחרה להוביל קונספט זה.
לדבריה: "מורן היא דוגמנית ושחקנית מוערכת בארץ ובעולם ומייצגת את ערכי המשביר לצרכן: אופנה, לייף סטייל ואיכות. לדברי אורבך: "אטיאס דוגמנית ושחקנית מצליחה התואמת את ערכי המשביר ופונה ל האוכלוסיית אשר רואים במורן דוגמנית אהודה,חיובית ומצליחנית. אנו בטוחים שבאמצעות הקמפיין בכיכובה הפרסומות של המשביר לצרכן יהוו את אחד הקמפיינים המוצלחים של השנה".
מורן אטיאס המיוצגת ע"י סוכנות רוברטו היא דוגמנית ושחקנית בינלאומית, המתגוררת כיום בלוס אנג’לס. מורן מככבת כיום בסדרת דרמה אמריקאית המבוססת על סרט עטור הפרסים "התרסקות" לצידו של דניס הופר. הסדרה תשודר בישראל החל מאפריל. במקביל מצלמת סרט עם הבימאי האיטלקי הידוע לוקה לוצ’יני. את קריירת הדוגמנות החלה בגיל 15, כשהופיעה בתוכנית הילדים "מחוץ לפוקוס". בגיל 17 עברה להתגורר בגרמניה והחלה בקריירת דוגמנות מוצלחת. קריירת הדוגמנות של אטיאס החלה לשגשג לאחר שרוברטו קאבלי, המעצב האיטלקי הנודע, לקח אותה תחת חסותו. אטיאס עברה בגיל 19 להתגורר באיטליה ושם זכתה לפריצה הגדולה שלה, היא השתתפה במספר רב של תצוגות, כיכבה במגזינים ידועים
 והנחתה תוכניות טלוויזיה. בישראל דגמנה אטיאס לחברת האופנה "רנואר" ונבחרה לדוגמנית הבית של חברת הנעליים גלי.
רשת "המשביר לצרכן" בבעלות קבוצת שביט, היא כיום רשת בתי הכל בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 30 בתי כלבו בארץ, הממוקמים על שטח כולל של 120,000 מ"ר. הרשת מפעילה מחלקות אופנה, קוסמטיקה, טיפוח, כלי בית, הלבשה תחתונה ועוד.

 



עמוד זה נצפה: 477 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור