חיפוש באינדקס עסקים

טיפוח ויופי בעשור החמישי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אוקטובר 2009

 

נשים הנמצאות בעשור הרביעי לחייהן (גילאי 40-50), לרוב אינן מצליחות לשמור על מראה צעיר, רענן ומלא חיים אם בעקבות לידות, קריירה אינטנסיבית או פשוט כניעה לגנים. מהלך החיים השוטף מגביל את היכולת של אישה בעשור החמישי לשמור על מראה וחזות חיצונית רעננה. פתאום מתחילים להופיע קמטוטים במקומות שונים על טיפוח ויופי בעשור החמישי. אחת שהצליחה - אוולין הגואל.פני העור, השיער מאפיר, הבטן מתחילה לצמוח, רמת הנמרצות יורדת, תהליך העיכול מואט (לכן צריך להקפיד על תזונה מאוזנת).
בעקבות סיבות אלו וסיבות אחרות, קיים קושי לא מבוטל לאישה בעשור החמישי לחייה לשמור על מראה רענן וצעיר.
אז כיצד בכל זאת ניתן לשמור על מראה מלא יופי?

  • אם את סובלת מעודף משקל עקב צריכת מזונות עתירי שומן, התחילי לשמור על תזונה מאוזנת. החל מגיל 40 תהליך העיכול מואט בהדרגה ולכן רמת השומנים והפחמימות בתזונה היומיומית שלך צריכה לרדת בכדי שניתן יהיה להקטין את רמת הצלוליט בגוף.
  • אם אחד מתחביבייך הוא עישון, הרי לך אחת מהסיבות העיקריות להופעת הקמטוטים בפנייך. העישון, מעבר לנזקים הרפואיים הרבים שהוא גורם, משפיע על גמישות וחיוניות העור שלך. הימנעות מעישון תסייע לך בהקטנת כמות הקמטים ועומקם.
  • השיער שהיה בעבר זוהר, דוהה ומאפיר עם הזמן וגם רמת הגמישות ואיכות השערה יורדת עם הגיל. בכדי לשמור על המראה צעיר מומלץ להשתמש במוצרי טיפוח לשיער המגנים עליו מפני ההשפעות האקלימיות וזיהום האוויר.
  • מראה צעיר אין פירושו שעלייך להתלבש כנערה בת 16. נשים רבות המתלבשות בבגדים ומשתמשות במראות איפור ושיער של נערות מתבגרות, חוטאות בכך לעצמן ולמראה שלהן. הניסיון הלא מוצלח להציג מראה צעיר "בכוח" יעניק לך מראה של "מתאמצת סדרתית" נטולת כל היגיון אסתטי ויציג אותך באור מגוחך.
    שמרי על פאסון, לבשי בגדים המתאימים ומחמיאים לגופך.
  • תכשיטים מצועצעים לא יעניקו לך את המראה המבוקש. השתמשי בתכשיטים עדינים ומחמיאים שיעניקו לך מראה נכון.

זכרי את הדבר החשוב ביותר: לכל גיל יש קסם מיוחד משלו. אחרי גיל 40 יש באמתחתך בגרות וניסיון חיים לא מבוטל. לכן, הרימי את ראשך גבוה וחייכי אל העולם. אני מבטיחה לך שהוא יחייך בחזרה.



עמוד זה נצפה: 403 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור