חיפוש באינדקס עסקים

דלתא מציגה קולקציית הלבשת פנאי קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 יוני 2009

 

קולקציית הלבשת הבית והפנאי של דלתא מאופיינת בקואורדינציה צבעונית להלבשה התחתונה, בגזרות נשיותדלתא מציגה קולקציית הלבשת פנאי קיץ 2009 עם דגשים על נוחות לצד אופנה.
בקטגוריית ה-HOMEWEAR מציגה דלתא פיג’מות דיסני מעוצבות בקואורדינציה לקבוצות בהלבשה התחתונה. הפיג’מות עשויות מבדי 100% כותנה בטקסטורות שונות כגון ריב, פרנצ’ טרי וכותנה סינגל ושילוב סריג עם אריג כותנה.
דלתא מציגה מערכת פיג’מה ארוזה בתיק תואם: מכנסונים וגופייה מודפסים בדמויות דיסני, ארוזים בתיק גב מתקתק מודפס באחת מדמיות דיסני – מיקי, מיני מאוס או פו הדב, ב-159.95 ש"ח.
הגזרות בקולקציה מגוונות, לצד ה-BIG T, כותונת כתפיות ומערכות של: מכנסי בלון וגופייה. עוד בקולקציה כתפיות קלועות, טוניקה וטייץ, מערכת של מכנסי 43 וחולצת T  בדיגומי פסים לבבות.
בקו הקלאסי מציעה דלתא הלבשת בית עשויה ויסקוזה עם או ללא תחרה במגוון גזרות: כותונת מחשוף V בשילוב תחרה, מערכת חולצה ללא שרוול ומכנסי 87, כותונת כתפיות ומערכת גופיה ומכנסיים קצרים.
הצבעוניות: שחור, חום ואפור. מחירים לדוגמא: כותונת ויסקוזה, מערכת גופיה ומכנסי 87 189.95 ש"ח .
כשנושא תרבות הפנאי תופס מקום נכבד בחיינו מרחיבה דלתא את המותג DAY BY DAY בקולקציית הקיץ ומציגה מגוון גדול של פריטים יומיומיים, בסיסיים ואיכותיים בעלי קריצה אופנתית, לגברים ולנשים מיוצרים מבדי כותנה, כותנה ליקרה או וויסקוזה ומהווים הלבשה משלימה במלתחה.

 

 

 



עמוד זה נצפה: 392 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור