חיפוש באינדקס עסקים

המנצחים של OMC HAIR WORLD 2014

פורסם מאת: בתאריך: 14 מאי 2014

משלחת איגוד  OMC, של מעצבי שיער, אמני איפור וציפורניים נחתה  השבוע בישראל לאחר שהביאה 2 מדליות זהב ומדליית כבוד על מפעל חיים שהוענקה במעמד פורום כל נשיאי OMC והמשלחות מכל העולם למר רומן רובין נשיא האיגוד בישראל, על קידום ענף היופי בישראל ובזירה הבינלאומית.

בערב יום העצמאות (בדיוק כשהתחילו כל הזיקוקין בישראל) הנבחרת זכתה להניף פעמיים בגרמניה את דגל מדינת ישראל. בשני המקומות הראשונים בקטגוריה של תסרוקות פנטזיה: אלוף העולם הוא אלון סלזניוב וסגן אלוף עולם הוא חי שושן. בקטגוריה מורכבת מאוד Full Fashion look  השתתף מעצב השיער רפאל רובין ודורג בטופ 12, חשוב לציין כי באליפות העולם OMCHAIRWORLD 2014 בגרמניה השתתפו למעלה מ 1300 מתמודדים מ 55 מדינות ו-7 מתמודדים מישראל ביניהם: המאפרת מרינה סובולב, ומעצבי השיער, אלון סלזניוב, חי שושן, יוגב אסור, עומר אמר, רפאל רובין וסטס אברמוב.

מוטיה רובין שופט באליפות העולם "ניראה שמה שהחל כחלום לפני 8 שנים, הפך למציאות גדולה שכזאת! זאת היא גאווה גדולה עבורנו, עבור כל אזרח בישראל ובעבורי בפרט. להתרגש עד דמעות בעיתוי כל כך מיוחד של ערב יום העצמאות לישראל, כשמעלים את דגל המדינה בבמה המרכזית ועוד בגרמניה, לעיני אלפי צופים ומאות אלפים מרחבי העולם בשידור חי באינטרנט, זה לא הותיר אף אחד מאיתנו שווי נפש למעמד."

רומן רובין, נשיא OMC בישראל  "אנחנו רואים בפיתוח ענף עיצוב השיער שליחות, הדבר יוצא לידי ביטוי באותן ההדרכות והאימונים המקדימים ליציאה לאליפויות ברחבי העולם, אין ספק שמה שעוזר לקטוף את הפירות ובאמת להצליח זה עמל רב, לנצל כל הזדמנות להיחשף לחידושים ולהיות חלק מאיגוד OMC בישראל, שוב הוכחנו בפני העולם, שבישראל ישנם אמנים גדולים באמת! זאת התרגשות עצומה."
יישר כח !



עמוד זה נצפה: 416 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור