חיפוש באינדקס עסקים

מה לעשות עם השיער המתולתל שלך ?

פורסם מאת: בתאריך: 8 אוגוסט 2012

מה לעשות עם השיער המתולתל שלך ?מעצב השיער ושגריר לוריאל פרופסיונאל, אמיר מזרחי, מנדב לנו טיפים ותשובות על עיצוב שיער מתולתל

מה האתגר שמספק שיער מתולתל?

השיער המתולתל הינו השיער המעניין והמאתגר ביותר ומתאפיין בדיסוננס תמידי. נחשב לסמל לנשיות וניתן לעצב אותו באינסוף עיצובים אומנותיים ויצירתיים. ניתן להוציא מהשיער המתולתל הרבה היות והוא נחשב לשובב ובעל תנועה כאשר לכל תלתל אופי משל עצמו ומכאן האתגר הגדול – שליטה בשיער (למרות שלעיתים לא צריך לשלוט בו בכדי לקבל מראה מנצח). בסיכומו של דבר האתגר הגדול ביותר הוא דווקא עניין העיצוב, משחקי השיער השונים והכנסת עניין לכל אחד מהם.

האם מתולתלות באמת צריכות מוצרים נפרדים?

בהחלט כן! לשיער מתולתל יש נטייה להתייבש ולכן חשוב מאוד להקפיד להשתמש במוצרים ייעודיים שמכילים חומרים מזינים ומרככים ומתאימים לשיער מתולתל. הצרכים של השיער המתולתל שונים מצורכי השיער הצבוע או החלק ועל כן עלינו להקפיד להשתמש במוצרים מתאימים. מלבד מוצרי הטיפוח גם על מוצרי העיצוב להיות ספציפיים וכך נבטיח את המראה האולטימטיבי והרלוונטי ביותר לסוג זה של שיער.

על איזה חלק בשגרת הטיפוח למתולתלת אסור לוותר?

השלב החשוב וההכרחי ביותר בטיפוח שיער מתולתל הינו שלב ההזנה של השיער ועל כן, אסור לוותר על מסכת הזנה שמעניקה לשיער רכות וחיוניות לה הוא זקוק בשל נטייתו להפוך לשיער יבש. המסכה מרוכזת ומעניקה בוסט של חומרים טובים שנחוצים לשיער.

כמה פעמים בשבוע/ביום רצוי לחפוף שיער מתולתל?

רצוי לחפוף פעם ביומיים. יש להשתמש בשמפו ייעודי ולאחר מכן לבחור אם להשתמש במרכך או במסכה. גם לאלו שבוחרות להשתמש במרכך יעודי מומלץ להקפיד להשתמש במסכה פעם – פעמיים בשבוע.

מה התספורת האידיאלית לתלתלים?
התספורת האידיאלית הינה תספורת שהיא מינימום באורך של הסנטר ומטה. התספורת נבחרת לפי אופי ומבנה הפנים אבל בגדול ניתן לומר שלשיער מתולתל עדיף שיער ארוך איתו ניתן כאמור, לעשות אין סוף עיצובים ואילו שיער קצר מאוד מגביל.  

מותר לאסוף את השיער, או שזה שובר את התלתל?
באופן עקרוני לא מומלץ לאסוף שום סוג של שיער באופן הדוק (אלא אם כן, זה לאירוע חד פעמי). הידוק השיער גורם למשיכת יתר ואז לשיער ישנה נטייה להישבר ולנשור. לבעלות שיער מתולתל מומלץ לאסוף את השיער בצורה מרושלת גבוהה או נמוכה ולהקפיד להשתמש בגומייה שעשויה מציפוי בד. בכל מקרה לא כדאי להרבות באיסוף השיער – הוא לא שובר את התלתלים אאבל מהצד השני האיסוף לא נותן להם "לנשום".

טיפ כלשהו

  • הטיפ הטוב ביותר הוא ליהנות ולאהוב את התלתלים!
  • להקפיד להימנע מייבוש יתר של השיער בעזרת פן. רצוי לתת לו להתייבש באופן טבעי או לסייע בעזרת מברשת. במידה ומחליטים להשתמש בפן יש למרוח תחילה מוצר ששומר על השיער מפני נזקי החום של הפן.
  • מומלץ להבריש את השיער כשהוא עודנו רטוב וכדאי לבחור במסרק רחב שיניים, להתחיל מהקצוות ולהסתרק בעדינות.
  • מי שמעוניינת במראה שיער נפח יכולה להשיג זאת על ידי פתיחת התלתלים באמצעות הידיים כשהשיער יבש לחלוטין.
  • מי שמעוניינת בשיער מתולתל מסודר תוכל להשיג את המראה ע"י כווצוץ’ השיער בעזרת האגרופים (כשהשיער לח). ומהרגע שהשיער מתייבש לחלוטין מומלץ לא לגעת בהם. השומן שמצוי באצבעות יפריד ויקרזל אותם.


עמוד זה נצפה: 537 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור