חיפוש באינדקס עסקים

שיער בהשראת שנות ה-20

פורסם מאת: בתאריך: 23 אוקטובר 2014

הגל הבא:

שיער בהשראת שנות ה-20: גלי, רך ונשי בגווני תבלינים חמים!

 

שנות ה- 20 מהמאה שחלפה זה כאן: שפתיים אדמדמות ומשורבבות ממש כמו לב קטן במרכז הפנים, המבט חושני בעיניים והשיער גלי ורך כזה שהוזז הצידה כמה שרומז על מראה מיסתורי. מראה שואג, דקדנטי ועליז לתקופה, שסיימה מלחמה אדירה בעזרת פריצות מבורכת.

 

מעצב השיער אלי כהן, ובעל המרכז לפתרונות שיער מציג מראה השיער לחורף 2015.

 

"את ההשראה למראה סתיו חורף 2015 שאבתי מתערוכות האמנות של הפסל האנגלי אנתוני גורמלי והאמנית היפנית מריקו מורי. לא מזמן יצא לי להתרשם ממש במקרה מעבודותיהם של השניים, עבודות העוסקות בנפחי החומר, ואלה העלו בראשי כמעט מייד את האסוציאציה כי כלי הקיבול השונים שהם הציגו בתצוגות מזכירים לי מוטיבים מתחום עיצוב השיער. המוצגים, העשוים מזכוכיות שקופות שעובדו בצורה גלית הזכירו אלמנטים מעיצוב השיער ובעיקר תספורות גליות של שנות העשרים, שאופיינו כידוע בצורת גל כמו פוני בתסרוקת בעלי נפח.

מעבר לאופנה התקופתית ההיא ומתוך הנאמנות למפעל ההאדרה של נשים חזקות, בחרתי במראה המגולם בדמותה של אשת הטוונטיז המרדנית, שהעזה לערער את הערכים שקרסו אחרי מלחמת העולם הראשונה, אישה שהעזה לפזר את שערה המסודר ולהתהלך בפריזורה דרמטית במיוחד. אם גם אתן חובבות קלאסיקה, שווה לכן לאמץ החורף את הלוק הזה שמזכיר כוכבות קולנוע אגדתיות מהוליווד, לוק שיספק שילוב הרמוני ומאוזן בין רוך לדרמה, בין שיער גלי ורך לתסרוקת שיער שופעת במיוחד, לה כמתבקש הוספו תוספות שיער להעצמת הנפח והאורך. המראה עצמו מושתת כאמור על ההשראה המרכזית ה"גלים" ולכן השיער ממש כמו בעבודותיהם של גורמלי ומורי עוצב בגל פוני צידי המעניק מראה רומנטי ונשי, ממנו "נשפכים" גלים תפוחים נוספים לצידי הראש. את הגלים ניתן להשיג על ידי גלגול רולים בשיער תוך שימוש בספריי לייצובם. גם פלטת הגוונים החורף משתנה ואותם גוונים קרים בלונדינים וחומים בגווני עץ אלון מפנים את מקומם לגוונים חמים יותר. במגוון, חומים עמוקים בדומה לערמונים, קינמון ועץ מהגוני עם תיבול קל של גווני פפריקה, קארי וכמון היוצרים את פלטת גווני השיער המומלצת לחורף הקרוב".

 



עמוד זה נצפה: 524 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור