חיפוש באינדקס עסקים

מדוזה חוגגת 5 ומשיקה!

פורסם מאת: בתאריך: 8 דצמבר 2014

 עם פרוש השנה האזרחית החדשה, משיקות גילי רוזין טמם ועדי גל את Silver 2015, מהדורה מוגבלת של תיקי ערב כסופיםמטאליים, שמצטרפת לקו הפרימיום של המותג. הסדרה מעוצבת בהשראת תחושת ההתחדשות והחגיגיות שמציפה את הסטודיו ולקוחותיו לקראת חגיגות יום ההולדת החמישי, וחגיגות השנה האזרחית החדשה.

silver 2015, מדוזה
Silver 2015 מעוצב בפלסטיק כסוף וחדש, שמתאפיין בחומריות נוקשה מעט,  ומעניק לתיקים נוכחות שמשלבת גראנג’ וזוהר אלגנטי. הסדרה שמושקת במהדורה מוגבלת מציעה גירסה חדשה לחמישה תיקי קלאץ’ וערב מבוקשים של המותג. חמשת הדגמים מעוצבים בגזרות: סלים, מיני ומעטפה במידות שונות (כולל תיק לנשיאת אי פד).   
 
את מסיבת יום ההולדת שתתקיים בסטודיו ב – 25 לדצמבר,  תקדים חגיגה במרחב הוירטואלי. מדוזה מכריזה על תחרות צילומי אינסטרגם בה מתבקשים המשתתפים לתעד את השיא האישי שלהם ביום/בשבוע או בשנה שחלפה. כל תמונה צריכה להיות מתויגת בהאשטאג- myprimetime# ובאינסטרגם של מדוזה-medusabrand@. התחרות תסתיים ב- 18 לדצמבר ולשלושת הזוכים במקומות הראשונים יוענק תיק מסדרת  Silver 2015 לבחירתם. 
 
בסוף שנת 2010 ייסדו גילי רוזין טמם ועדי גל את "מדוזה אקססוריז", כמותג תיקים ואקססוריז שמחויב לחדשנות ואותנטיות. מאז, תוך שהן משלבות טכניקה חדשה של עבודה בחומר הפלסטי, במחקר ובעיצוב מהודק, פיתחו השתיים ארבע קווים ממשיכים, ומספר סדרות של תכשיטים ותיקים המיוצרים במהדורות מוגבלות.

                                                                                      
הפריטים של "מדוזה" נמכרים כיום בחנויות ברחבי העולם
 וזוכים לאהדה וביקוש בקרב קהל חובבות האופנה כמו גם בקרב אנשי תעשיית האופנה והבידור. בשנים האחרונות זכו פריטי המוצר לפרסומים במגזינים בינלאומיים ובקרב בלוגריות מובילות. בספטמבר 2014 נבחר תיק מסדרת הפרימיום של מדוזה כתיק הטוב ביותר, בקטגורית עבודת היד, בתחרות בינלאומית של מעצבי התיקים העצמאיים שהתקיימה בניו יורק 
מדוזה, silver 2015

 

 



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור