חיפוש באינדקס עסקים

"יפה בכל צורה" – קוקלציות קיציות ומרעננות למידות גדולות

פורסם מאת: בתאריך: 2 יולי 2015

 אירוע האופנה "יפה בכל צורה" של הסטייליסטית גאלה רחמילביץ’ חושף קוקלציות מרהיבות, קיציות ומרעננות של מיטב המעצבים למידות גדולות .אנו מספקים הצצה לאירוע אופנה מיוחד במינו.

 
SO SIMPLE  – של המעצבת דפנה לוינסון
 
רשת האופנה SO SIMPLE במידות 40-48 הוקמה לפני שנה בדיוק על ידי דפנה וצביקה לוינסון. צביקה הינו איש עסקים ומבעלי רשת ’דפנה לוינסון HDL’. המטרה להציע אופנת בוטיק איכותית  לנשים המחפשות אמירה אופנתית ועכשווית גם בתחום מידות הפלאס סייז. שנה אחרי הקמתה עמדה הרשת ביעדיה לפתיחת 12 בוטיקים בפריסה ארצית ועתידה לפתוח עוד שישה סניפי בוטיק בשנה הקרובה.
 
החידוש בקולקציית הקיץ החדשה הוא בקולקציה הראשונה בעיצובה של המעצבת דפנה לוינסון; קולקציה המציגה מבחר של עיצובים השומרים על האיכויות והשפה שיצרה לוינסון במשך עשרים שנות פעילות בעולם האופנה הישראלי ובראש ובראשונה במותג "דפנה לוינסון HDL" – גם בעבור נשים במידות 40 עד 48. הקולקצייה נותנת מענה אופנתי ואיכותי לנשים להיות במהלך כל היום. (מידות: 40 עד 48. חלק מהדגמים גם עד מידה 50).
 
להשיג ברשת החנויות ברחבי הארץ.
 
קולקציה למידות גדולות דפנה לוינסון
 
NUMA  מחשבת מסלול מחדש ומשיקה קולקציית קיץ ממידה 42 בלבד!
 
אחרי ארבע שנות פעילות בהן ייצרה המעצבת דנה מליק למותג NUMA  קולקציות ממידה 38 ועד 48, הגיעה למסקנה כי (אחרי לחץ מהלקוחות) כי היא צריכה לחשב מסלול מחדש, והשיקה קולקציית קיץ במידות 42-52.
"אין לי השראה מסויימת, אני יודעת שעיתונאים אוהבים שאומרים להם השראות מסויימות כמו "עולם המים" או "חגי ישראל" אבל האמת לאמיתה שלכל בגד אצלי יש סיפור אחר והשראה אחרת אבל השפה היא אותה שפה "נומנומית" וביחד יש הרמוניה ויזואלית, בסופו של יום אני עושה בגדים יפים בעלי נוכחות ושיק לנשים שרוצות להתלבש מהמם אז במקום לספר סיפורים, כמו שלימדו אותי 4 שנים בלימודי העיצוב, אני מלבישה נשים ואני עושה את זה נהדר" מוסיפה מליק.
 
בקולקציה מגוון רחב של בגדי קז’ואל ובגדי ערב, שהופכים את המלתחה של כל אישה למודולרית ונוחה. הדגמים מיוצרים בסדרות קטנות תוך הקפדה על בדים נעימים שמותאמים לאקלים הישראלי, גזרות המחמיאות לגוף הנשי ותפירה איכותית שמאפשרת ליהנות מהבגד לאורך זמן.
 
הקולקציות הינן כחול-לבן ומיוצרות בארץ. (לא הכל בתל אביב אז נישאר עם ב"ארץ")
 
גם בתמחור ידועה NUMA כאטרקטיבית במיוחד עם טווח מחירים של 140-430 שקלים בתחילת עונה. "לכל אישה מגיע להתלבש בצורה שמחמיאה לה ובבגדים איכותיים ולכן אני נלחמת, עם כל הקושי שבדבר, לתמחר את הבגדים שלי בצורה הוגנת שמתחרה במחירי רשתות".
 
להשיג בחנות המעצבת NUMA.
 
קולקציה למידות גדולות NUMA
 
צילה- תפור עליך
 
צילה מיכאלי (30), מעצבת אופנה, מתמחה בהלבשת נשים מקומרות במידות 42 עד 54 ובעלת המותג "צילה תפור עלייך".
 
המותג הוקם לפני שנה בתובנה כי הייעוד של מיכאלי הוא להלביש נשים גדולות ולהעצים אותן דרך האופנה, בעיקר מכיוון שהיא עצמה אשה גדולה (לובשת מידה 52/54).
 
ללא רקע בתחום העיצוב, אך עם הרבה אהבה, הבנה ונשמה, מיכאלי שגדלה והתבגרה כנערה שמנה ותמיד "סבלה" ממחסור של אפשרויות ברשתות האופנה מובילה את עיצוביה בקו מנחה שאומר: "אשה צריכה להתלבש בשביל להיראות ולא בכדי להסתיר".
 
בקולקציה שלה ניתן להבחין בראש ובראשונה במידות גדולות שלא ניתן להשיק בכלל הרשתות, תוך שימת דגש על גזרות מחמיאות, נשיות, קלאסיות ואפילו צנועות.
 
הקפדה נעשית גם על הבדים- נוחים ונעימים, לרוב צבעוניים ומלאי חיים. השראה מהאופנה בשנות ה-50 וה-60, חצאיות פעמון בצבעים שונים, חולצות מודפסים, שמלות בגזרת פעמון שהפלג גוף העליון מכופתר ומחויט. חצאיות צמודות עם הדפסים ואו בדים עם טקסטורה שלהן אני מתאימה חולצות פפלום שמדגישות את הקימורים הנשיים.
 
ההוכחה והאמונה שכל אישה יכולה להיות נשית, סקסית, מינית ונחשקת גם אם היא לא חושפת את כל גופה, ועדיין להיראות סופר פאשן וב’סטייל’.
קהל היעד: נשים בגילאי 20-40
 
מטרת העל: לשנות את פני עולם אופנת הפלאס סייז.
 
הקולקציה של צילה מיכאלי
 
 
TONSHIONIOף מותג אופנה כחול- לבן חדש הגיח לעולם ומציג את  קולקציית הביכורים לקיץ 2015:
 
מותג אופנה ישראלי חדש נולד המציע קולקציית קיץ רעננה, נשית, רכה ובועטת. קולקציית הביכורים של המעצבת נורית ויינשטיין- רפפורט למותג TONSHINIO היא כמו משב רוח קריר ומרענן בקיץ הלוהט, וזכתה לשם ’חופשה בטוסקנה’.
 
הקולקציה מאופיינת בגזרות נשיות, בדים רכים, יוקרתיים ועדינים אשר מלטפים בקלילות את הגוף ומותאמים לאקלים הקייצי הישראלי . היא טומנת בחובה ניחוחות רומנטיים, נגיעות קלאסיות לצד הדפסים פרחוניים וססגוניים.
 
קולקציית הביכורים מציגה מנעד של גזרות המותאמות למבנה הגוף הנשי אשר מחבקות ומהללות אותו.
על המעצבת:
 
עד לפני שנה וחצי נורית וינשטיין- רפופורט היתה עמוק בתחום ביטוחי החיים, כמפקחת באחת מחברות הביטוח. לכבוד גיל 50 , נורית החליטה להגשים חלום , להתפטר ולהקים את המותג שלה – טונשיניו.
 
הקולקציה למידות גדולות של טלי רשף
 
"קולקציית קיץ 2015 של טליה" של המעצבת טלי שרף חזן:
 
המעצבת טלי שרף-חזן למותג ’’טליה’’ משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2015 נטולת הצבע השחור. הצבע שבו כל אישה מרגישה בודדה ללא פריט בארון. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות פסטלית ורכה החל מורוד בייבי, צהוב, תכלת, ירוק מנטה ועוד.
 
’אני אוהבת להתרשם על מגמות אופנה בינלאומיות ולקחת מוטיבים מרכזיים מתוכם, ולהנגיש אותם ללקוחות שלי בפרשנות אישית ובכתב היד שלי. אני מנסה להעביר ללקוחה שלי שהבגדים יכולים להפוך את היום שלך לאחרת גם אם התעוררת עקום בבוקר.’ הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים העולמיים של עונת אביב-קיץ 2015. הדפסי הפרחים, משבצות, נקודות,הדפסים גיאומטרים, הדפסי איתנים לאישה הבוהיימנית, בדי סינגל בצריבה המזכירים תחרות קרושה של פעם. כל אלה באים לידי ביטוי בקולקציה עשירה ומגוונת.
 
הקולקציה של טלי רשף חזן
 
מהכמות לאיכות; הדס אביקזר משנה עולמות ואחרי שנים של עבודה בחברות אופנה גדולות:
 
אחרי שש שנים כמעצבת בחברת האופנה ’תמנון’, יוצאת הדס אביקזר לדרך חדשה ומשיקה את המותג "MOTIF" ומביאה לעולם האופנה הישראלי בדיוק את מה שחסר בו; נשיות מתוחכמת ופשטות מלאת גלאם.
 
בזכות הידע והניסיון המקצועי, המון אהבה לתחום האופנה ומתוך מחסור אישי במציאת אופנה מתוחכמת ומדוייקת לנשים במידתה, משיקה אביקזר את המותג שלה – "MOTIF" – הלא הוא ’רעיון מרכזי’ החוזר בתוך יצירה ובכך מעצים אותה ומחבר בין חלקיה’ באנגלית. וכשמו כן הוא, מותג המציע אופנה שמעצימה את גוף האישה הישראלית.
 
ב "Motif" תוכלו למצוא כמות מוגבלת וייחודית של פריטים, טווח מידות רחב, הקפדה על גזרות מחמיאות, בדים באיכות גבוהה וייצור 100% ישראלי.
 
הקולקציה הנוכחית שהיא קולקציית הביכורים, עוצבה בהשראת עולם הדנים; השטיפות, התיפורים והדיטיילים שמגיעים מעולם זה המתחברים לבגדים נשיים ורכים.
 
קולקציה למידות גדולות הדס אביקזר
 
 
 


עמוד זה נצפה: 519 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור