חיפוש באינדקס עסקים

מגדילים הכנסות – קורס הדמיית שיער

פורסם מאת: בתאריך: 25 אוקטובר 2012

מגדילים הכנסות - קורס הדמיית שיערמעצבי שיער רבים מחפשים את הדרך להגדיל את שורת הרווח בעסק, בין אם באמצעות שירות חדש ובין אם באמצעות מכירת מוצרים מקצועיים – מטרת העסק היא ליצור עקומת רווחים שעולה ומתפתחת עם הזמן.

לאחר שבשנים האחרונות טיפולי החלקה יפנית וחיבור תוספות שיער הוסיפו עמודות הכנסה משמעותיות למספרות, הרי שכיום כמעט כל מספרה מציעה את הטיפולים הנ"ל וניתן למצוא אותם בטווחי מחירים רחבים. הצפת שוק עיצוב השיער במגוון סוגים של החלקות (חלקן טובות יותר וחלקן פחות), הובילה לירידה בשורת הרווח של המספרות, זאת לצד החשש ממיתון כלכלי אשר גרם לירידה בהוצאה הכספית של משקי הבית בישראל.

מעצבי שיער המעוניינים להגיע לקהל לקוחות חדש, החלו לעבור קורס הדמיית שיער – טרנד לוהט אשר בדומה לטיפולי החלקות השיער ותוספות לשיער, מבטיח יצירת עמודת הכנסות חדשה ומשמעותית למעצבי השיער אשר יקדימו לעבור קורס בתחום.

לפני ואחרי טיפול הדמיית שיער - עדי שנדלמה שקורה כיום בתחום הדמיות השיער הינו שיקוף מוחלט של תחילת עידן ההחלקה היפנית ותוספות השיער. מעצבי שיער אשר עברו את הקורס מספרים על כניסה של לקוחות שמעולם לא ביקרו במספרה בעבר – בעלי קרחות, דלילות שיער ואו בעלי צלקות בעור הקרקפת. כידוע לכולם, עניין דלילות השיער וההתקרחות, מהווה מטרד אסתטי לגברים (וכמובן שגם לנשים) רבים. באמצעות טיפולי הדמיית שיער ניתן ליצור מראה של זקיקי שיער (שיער קצוץ) אסתטי ומעודכן אשר מסתיר קרחות, צלקות ודלילות שיער.

המרכז הישראלי ללימודי הדמיית שיער מציע קורס מקיף בנושא כולל ערכה מקצועית למסיימים. הקורס מועבר בקבוצות קטנות ע"י מדריכים מקצועיים בעלי ניסיון, תוך שימוש במכשירים והחומרים מהטובים בעולם בתחום. במהלך קורס הדמיית שיער נלמדת טכניקה מתקדמת הנקראת מיקרו פיגמנטציה, סימולציית שיער אשר משחזרת את מראה השיער הטבעי, מכסה צלקות וקרחות חלקיות ומוסיפה צפיפות לשיער הקיים באמצעות הדמיית זקיקי שיער. בנוסף, במסגרת הקורס מועבר ידע מקצועי לאבחון סוג השיער, עוביו, התאמת הפיגמנט, רכישת מיומנות בערבוב צבעים להתאמה מלאה לגוון השיער הטבעי. חלק נוסף בקורס הוא זיהוי יכולת התאמת ההדמייה למבנה הפנים תוך התחשבות בדרישות הלקוח.



עמוד זה נצפה: 494 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור